Niet bang zijn voor elkaar meningen!

Ben het met je eens... Je moet gewoon kunnen zeggen wat je dwars zit, wat jouw mening over iets is, of als je iets niet aanstaat.
Er springt heus niet zomaar iemand in een postnatale depressie als hier een mening wordt gegeven, waar niet iedereen het mee eens is.

Maar volgens mij heb ik de heftige discussie gemist, want ik kan niet meer naar boven halen waar die ook alweer over ging. Geeft ook niet. Tis alweer voorbij.

En als je het ergens niet mee eens bent, maar bent bang voor reactie, of dat je iemand kwetst met je uitspraak: reageer dan gewoon een keertje niet!!! Laat dit een leuk, maar vooral open forum blijven!!!

Gegroet,
happyM.

hahahahaha, pauline, deed ie het bij jou ook niet??? Ik dacht ja hoor!!! Mijn berichtje staat er weer es drie keer, maar ik ben gelukkig niet de enige. Forum doet weer raar...

Die heftig discussie was ook al weer maanden geleden (september denk ik?) En ging over het al dan niet gebruiken van dit forum over discussies als "wat vind je van CSI" etc.

Het riep nogal wat heftige reacties op en ik voel me daar nog steeds wel een beetje schuldig over en ben sindsdien veel voorzichter met wat ik zeg. Maar daar heb ik een beetje genoeg (zoals ik al aangaf). Ik ben blij dat zovelen het met me eens zijn (voor het gemak zie ik maar even over het hoofd dat het forum berichten weer 20x plaatst

Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik kan me de discussie nog wel herinneren maar ik weet eigenlijk niet meer of ik het met je eens was of niet. Ik vond in ieder geval dat dat soort topics mochten blijven (maar dat is mijn mening ). Ik vind een heftige discussie ook helemaal niet erg en als je met zoiets al iemand tegen het hoofd stoot.. nou dan weet ik het ook niet meer! (ik bedoel, het gaat niet over kwesties waar je mensen echt zeer mee kan doen)
Maar van mij mogen er best meer discussies zijn hoor maar ik besef wel dat ik niet meer overal zo heftig op reageer om idd 'mensen niet voor t hoofd te stoten'

Maar ik ben het helemaal met je eens en hup.. meer discussies erin haha.

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Terug
Bovenaan