niet blij......

Raar he, hoe tijden veranderen. De generatie van onze ouders (!) kreeg juist bijna allemaal vroeg kinderen! Mijn ouders waren bv 23 en 24. En omdat de gemiddelde leeftijd nu opschuift is het opeens te vroeg om begin 20 kinderen te krijgen. Ik ben zelf 31, maar ik vind het zelf super dat ik zulke jonge ouders heb. Gewoon van genieten en luisteren naar alle dames hierboven :) Maar ik snap je gevoel hoor, is niet de gewenste reactie. Ik vind het in ieder geval hartstikke leuk voor jullie!!
 
ik ben nu zwanger van de 4de ben bijna 25 en nog kijkt mijn vader me aan van ben je niet goed wijs en dat terwijl ik een goed huwelijk heb een eigen huis en een redelijk mooi leven en dat terwijl hij mij al wilde toen hij 21 was of zoiets en het 5 jaar lang niet lukte en dus 26 was en ik heb nog een broertje en zusje en ze hadden achteraf nog wel meer kids willen hebben mijn vader super graag zelfs dus waarom moet hij zo reageren ik snap dat niet hoor , zou het jaloezie zijn of angst voor mij dat het teveel is of zoiets maar goed ik kijk toch anders overal tegen aan dan als wel een mooie rectie gaf maar misschien komt dat nog wel (mijn vader kennende)
groetjes
 
Dank jullie wel voor de lieve reacties.
We hebben een eengezinswoning bekeken, en dat zag er goed uit, ik ben 21, en onverwacht zwanger geworden. Mijn vriend is 23, en we wilden een huis kopen om te gaan samenwonen we kennen elkaar 3 jaar. Nu komt daar ook gelijk een kleintje bij.....
 
Terug
Bovenaan