A
Anoniem
Guest
Ik was alweer vergeten dat het kon, zwanger worden. Na 4 jaar proberen is het dan toch onverwachts gelukt. Ik was blij, toen in paniek en nu is er alleen mist in mijn hoofd. Tien weken zwanger en zo labiel als maar zijn kan. Ik huil steevast elke ochtend rond tienen, ontwijk klein grut op straat en durf niet na te denken over wat komen gaat. Ik zie alleen maar op tegen alles. Tegen wat eigenlijk? Een verlies van vrijheid? De verantwoordelijkheid? Pies, poep en doorwaakte nachten? Ik weet het niet. Ik houd me voor dat ik me straks vast anders ga voelen, dat ik maanden de tijd heb. Maar nu wil ik eigenlijk echt niet: ik durf niet en wil niet en voel me schuldig en klein om zoveel kinderachtig geneuzel. Ik ben 33, ik zou er toch klaar voor moeten zijn!
Zijn er meer vrouwen die dit herkennen? De mensen om me heen zijn ofwel in extase omdat ik nu eindelijk ook dit wonder ga meemaken. Of ze negeren het in de hoop dat ik dan gewoon gewoon blijf doen. Ik kan met beide helemaal niets.
Zijn er meer vrouwen die dit herkennen? De mensen om me heen zijn ofwel in extase omdat ik nu eindelijk ook dit wonder ga meemaken. Of ze negeren het in de hoop dat ik dan gewoon gewoon blijf doen. Ik kan met beide helemaal niets.