Niet boeren

Ben nog wel wat lang bezig, maar 9 van de 10 keer komt er wel al een boertje uit. Nog maar weinig spuug gister.

Hoog op de schouder werkt in ieder geval het beste voor ons. Armpjes wijd omhoog zodat er meer ruimte is in de borstkas.

En een slapend kindje gaat niet zo snel boeren, ze moest wel een beetje meewerken. Da's eigenlijk mn grootste probleem, ze is gevloerd na 1 borst.

Rondjes lopen of de trap af lopen, help ook wel eens.

@ nouky of zikomo : Zitten ze dan niet helemaal in elkaar gedoken? Ik probeerde het bij robin, maar er kwam meteen een golf uit, ik dacht dus omdat zijn maagje zo ingedeukt zat. Doe ik dan iets fout?

Klopt dat ze in elkaar gedoken zitten, maar bij ons is Gijs echt helemaal ontspannen.
Mijn ervaring met melk die terugkomt is is dat het dan meestal melk is die hij teveel heeft gedronken, oftewel dan heeft hij teveel gehad. Wij hebben dit meestal de eerste tijd nadat hij is overgaan naar een grotere hoeveelheid.
Ik wou dat ik je het voor kon doen.
Wij zetten Gijs altijd echt goed op de voorkant van ons been, dus dichtbij de knie en dan hand onder zijn kin, vingers bij zijn kaak zodat hij eigenlijk met zijn bovenlijf op je hand leunt/steunt.
Maar als het voor Robin niet werkt of voor jou niet fijn voelt... gewoon iets anders proberen.

Succes!

Johanneke

Bij ons komt er ook wel eens wat naar boven. Ik stel me zo voor dat de lucht van zo'n boertje alle ruimte in het maagje vult en daarboven dan afgesloten wordt door de rest van de melk. Als het boertje dan naar boven komt neemt die de melk soms mee.

Inderdaad Caat en Zikomo hier komt ook wel eens wat terug en vaak bij een grotere fles of als hij ineens de fles leeg teut ipv eerst een boertje te doen. Paddy zit ook heel ontspannen op mijn been en kan soms heel verbaasd kijken als hij boert, haha.

Nou , ik ga het nog een keer proberen... Zit hij dan met zij gezicht naar je toe of van je af?
Ben nu toch wel erg benieuwd hoe het werkt hahaha.
Ben gewoon aan het zoeken naar de beste houding voor hem. zodat niet alles er altijd maar uitkomt.

Terug
Bovenaan