niet doorslapen

Hoi,

Mijn hele zwangerschap heb ik al meegelezen op dit forum, al die tijd heb ik mezelf nooit aangemeld maar nu wil ik toch ff regeren

Mijn zoon Dani is 11 weken oud, tot 9 weken sliep hij ook niet door hij werd om de 3/4 uur wakker. IK heb echt van alles geprobeerd met de voeding mar niets hiel!

Nu heb ik vorige week bij de bart smit een mobiel gekocht met beertjes en muziek en op het plafon zie je allemaal licht stralen, dit mobieltje gaat na 10 minuten vanzelf uit!
als hij gaat huilen zetten wij dit mobieltje aan, Daarna word hij rond 7 uur pas weer wakker, vannacht heeft hij zelfs voor het eerst helemal doorgeslapen tot 7 uur!!!

Misschien hebben jullie iets aan deze tip! Ik ben er super blij mee, wij krijgen eindelijk weer nacht rust!!

Succes ermee!

Groetjes, Tessa

hoi meiden

ik heb hier hetzelfde pffff ik ben echt doodmoe maar ja kind wil eten snacht wat moet je dan he??
yasser kwam 2 weken geleden pas om 5 uur vanaf 2200 maar helaas komt hij nu steeds weer om de 3 uur en drinkt vanplaats 150 maar net 100 ik heb ook geen idee hoe ik dat nou weer kan veranderen pff ben het wel zat hij is 12 weken nu is   best groot en volgens mijn heeft hij geen eten meer nodig snachts maar ja ik kan hem moelijk laten jkanken ik heb speen en alles al geprobeert een schepje pap in de laatste fles nou ja alles maar niks helpt helaaaaaaaaaas

veel liefs cora

Terug
Bovenaan