Niet dus

A

Anoniem

Guest
Hellow dames.

nou ik ben vorige week vrijdag ongie geworden
tot maandag, jammer genoeg ook geen innestel ofzo, want ik dacht de 22,23 was dan innestel periode en dan kan je wel eens bloed verliezen maar ik denk dat 2,3 dagen wel erg lang is he..
dusse nu gaan we weer op nieuw proberen..

hoe is het met de rest?

Liefs

Hoi Klaartje!

Ik moet nog ongesteld worden.. Had het afgelopen Vrijdag moeten zijn, maar tot nu toe nog niks! Wel al een test gedaan, maar die was negatief..
Dus ik wacht het nog een weekje af, en als ik dan nog steeds niet ongesteld ben ga ik nog een testje doen. Dus wel spannend!!!

Ik hoop voor je dat het de volgende keer wel raak mag zijn..
Dus succes met klussen!

xx Bren

hey bren!

ooww wat goed zeg... ik hoop zo dat je zwanger bent!
ja ik voel me wel raar hoor kreeg vandaag wat kleine krampjes warm en koud voel ik me soms en wat misselijk maar wil mezelf geen dingen gaan aanpraten..
laat je even weten hoe en wat?!

liefs

hoi klaartje ik wil ff reageren,toen wij probeerden zwanger te raken van de eerste was ik in juni ongi geweest en toen goed geklust en opeens begin juli zag ik bloed in mijn onderbroekje en ook met afvegen he wat gek dacht ik toen alweer ongi ik terug rekenen en ik bleek toen pas op dag 18 te zitten dus ik vond het wel raar dat bloeden was niet zo hevig als een normale menstruatie en het duurde bij mij toen ook 2/3 dagen en toen dacht ik weer wat kort maar er ging me nog geen licht op wel was ik wat eerder geirriteerd en was eerder moe! een week later zat ik bij mijn moeder en huilen moest ik om niets toen zei mijn moeder jij kon wel eens zwanger zijn ik meteen naar huis en een test gehaald en daar was het niet echt duidelijk op te zien,naar het kruidvat weer een test gehaald en toen was ik bang dat ik niet kon plassen hihihi of dat deze test negatief zou zijn nou wat denk je ik binnen 20 seconden twee dikke strepen zwanger dus bij mij is dat bloed toen de innesteling geweest dus houd moed meid het is je gegund!!! nu zijn we bezig voor ons tweede wondertje ons zoontje wordt over 14 dagen een jaar!!!

groetjes miranda

haaai!

ooww echt waar, ik hou zeker hoop hoor hahah..
ja het rare is ook de maand er voor was k echt 5 dagen ongesteld.
en ik voel me onwijs moe heb vandaag de hele dag geslapen dat is voor mij doen niet normaal maar ik ga het gewoon even afwachten, ik hoop dat het innestling is hahah

dank je wel!!

liefs!

Nou Klaartje ik ben net ff naar de wc geweest, en ik had een heel licht roze streepje bij  het afvegen.. Dus ik denk dat het strakjes toch wel door gaat zetten en ik echt ongesteld word.. :(
Maar ik hou nog eventjes moed! Misschien zet het toch niet door en heb ik mazzel :p

Ik zie het wel...

Nou dikke kus!

Bren.

hey lieve bren!

nee ik hoop echt dat hetniet zo is en wat dacht je van innesteling?
even afwachten ik denk aan je!

wat haat ik soms moeder natuur zeg ! hahaha

hey lieve bren!

nee ik hoop echt dat hetniet zo is en wat dacht je van innesteling?
even afwachten ik denk aan je!

wat haat ik soms moeder natuur zeg ! hahaha

Terug
Bovenaan