Niet dus

hey klaartje wat spannend voor je zeg!!!! ik weet zelf hoe spannend dat het is en hoe graag je het wil! wanneer denk je dat je gaat testen? en moe zijn is in ieder geval alweer een goed teken? meid ik duim voor je en zal aan je denken dat de rode duiveltjes maar weg blijven!!

brenda ik hoop voor jou natuurlijk ook dat die vervelende rode duiveltjes weg gaan blijven en een streepje bloed wil gelukkig nog niet zeggen dat je ongi gaat worden kan ook een goed teken zijn! wanneer moet je normaal ongi worden? en heb je een regelmatige cyclus? bij mij is het afwachten ben in maart niet meer begonnen aan een nieuwe strip van de pil 6 maart is de laatste ongi geweest ik moet normaal woensdag ongi worden maar ik denk dat mijn cyclus langer is want ik voelde volgens mij mijn ovulatie woensdag/donderdag spannend en we blijven intussen lekker doorklussen bij onze eerste hebben we ook negen maanden geprobeerd,dus lijkt me sterk dat het nu wel ineens zal gaan lukken maar wie weet moeder natuur kan soms heel raar doen!!!!

groetjes miranda

Hoi Miranda en Klaartje!
Ik ben tot nu toe nog niet ongesteld geworden..
Dus stiekem heb ik toch weer hoop! :D
Ik moest afgelopen vrijdag ongesteld worden, maar goed ..
Had dus zaterdagochtend meteen getest omdat ik niet langer kon wachten haha!
Maar die test was dus negatief. Ik wacht nog even een paar dagen af en anders doe ik nog een keer een test. (al zou ik dat het liefst nu al doen haha)
Het zou in ieder geval fijn zijn als het idd innesteling was!
Hmm.. toch nog maar even een paar dagen in spanning afwachten he..
Ik ben alleen vreselijk ongeduldig hihi!

Hoe gaat het verders met jullie??

xxx Bren

heeeyyyyyyyy brenn hier gaat alles zijn gangetje ik heb het gevoel dat ik deze week ongi ga worden sinds gisteravond krampen en vandaag weer en rugpijn,ik hoop eerlijk gezegd ook dat ik ongi wordt dan weet ik tenminste dat mijn cyclus op orde is na het stoppen van de pil!!! maar als ik zwanger zou zijn maar die kans acht ik klein dan zou dat natuurlijk ook super zijn!!! en jij nof ff wachten met testen vreselijk he en dan kan ik me voorstellen dat je ongeduldig bent!!! maar we duimen voor je meid heel veel succes met aftellen!!!

xxx miranda

Ja Mir aan de ene kant is het wel lekker als je op tijd bent,
want dan weet je in ieder geval dat je lijf weer een beetje op orde is na de pil.
En aan de andere kant wil je het natuurlijk niet, omdat je dan zwanger kan zijn!
Dus een beetje dubbel allemaal he..
Ik heb trouwens nog steeds niets hier. Ik heb soms van die vlagen van buikpijn dat ik denk ja nu komt het! Maar 10 min later is het weer weg, en ben ik dus ook niet ongesteld. Ik word er helemaal gek van!
En die dagen duren zo lang.. ik HAAT wachten hahaha...
Ik duim ook voor jou trouwens, ergens dat je niet ongesteld word en aan de andere kant dat je natuurlijk helemaal niet ongsteld word en positief test!

Kusje Bren..

ja bren het is allemaal wat he meid dat lichaam van ons he maar ja we houden moed he!!!! en jij nog niet ongi jeetje wat spannend!! ik weet hoe moeilijk het is om te wachten maar testen heeft toch nog geen zin en daar maken we ons zelf alleen maar gekker mee!!! ik heb wel een druk weekje voor de boeg dan heb ik wat afleiding!!!

dikke xxx miranda

daar ben ik nog ff ik heb nog niet echt last van iets gisteravond bij vlagen wat misselijk en borrelende darmen heel gek en wat kramp,maar dit kan ook heel goed horen bij de eerste tekenen van de aankomende ongi rrrrrrrrrrrr wordt er gek van!!!!!!!!!

xxxxxxx miranda

hey bren en miranda!

hoe is het allemaal!
bren, ik ben echt blij voor je dat je nog steeds niet ongie bent geworden!
en innesteling kan zeker een goed teken zijn, ik leef met je mee   ik weet hoe het is hahaha..
hoe nis het nu met je?
nou ik was gisteren ongeloofelijk misselijk net normaal gewoon..
ik ga morgen naar de dokter sowieso omdat ik al paar weken last heb van duizeligheid ensow.. even bloed laten testen en ik ga er dan ook over hebben..
ik hoop zo dat ik zwanger ben en ik kan pas in mei weer klussen me mannetje is even weg voor werk ensow.. ik haat mannen die werken hahahaha..

;liefsss!

Terug
Bovenaan