Hoi Daisy,
Ik ken de familie via een hemangioom support groep op MSN, haar moeder heeft mij een aantal maanden gelden bijgestaan toen het Hemngioom van Tess zich openbaarde. Gelukkig is bij Tess het hemangioom niet zo extreem gegroeid, al is het nog wel goed zichtbaar.
Dit meisje verdient het gewoon om zonder Hemangioom op te groeien, niet alleen vanwege het cosmetische verhaal maar ook omdat het een gevaarlijke plek blijft. Ik hoop dat we genoeg geld kunnen inzamelen om haar snel naar Amerika te kunnen laten gaan. Het is voor de ouders een moeilijke keus geweest, want het is niet een operatie van niets, het is een erg gecompliceerde operatie.
Weet je wat ik nog het ergste vind? Het tegen werken van de Nederlandse arts, dit is ook de arts van Tess en ik weet niet goed hoe ik hier mee om moet gaan. Ze had haar trots opzij moeten zetten en alles in het belang van Isabel moeten stellen om haar in Amerika te kunnen laten behandelen. Ik hoop niet dat ik ooit deze discussie met haar hoef te voeren en dat het Hemangioom van mijn dochter wel gewoon weg zal trekken, zonder al te veel cosmetische schade. Al houden we wel rekening met een cosmetische correctie voor Tess, de huid is ver uitgerekt... maar niet zo erg als bij Isabel.
Nou het is weer een heel verhaal, ben ook zo begaan met dit kleine meisje... ik weet niet hoe de ouders staan tegenover SBS6, het is wel een moeilijke stap denk ik om met je kindje zo op TV te komen. Ik zal het eens vragen.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Groetjes Nands