niet geaccepteerd

t spijt me wel maar zo'n man zou ik niet eens meer mn vader willen noemen. een echte vader zal zn kind steunen in voor en tegenspoed. ik heb in een huwelijk gezeten waar mn ouders totaal niet achterstonden maar ze hebben me nooit laten vallen. achteraf heeft mn vader gelijk gehad. ik werd mishandeld en was een slaafje. maar mn vader is er altijd voor me geweest ook al maakte ik toen een keus waar hij niet achter stond.
 
Het is vervelend als zoiets leuks als een eerste zwangerschap verpest wordt door derden en al helemaal als het je eigen ouders zijn. Maar probeer er toch van te genieten. Hopelijk draaien je ouders nog bij, als ze er eenmaal aan gewend zijn. Maar wat er ook gebeurd, laat je nooit door hun in twijfel brengen over jouw zwangerschap. Jij, je man en jullie kindje gaan straks een gezinnetje vormen en deze drieenheid is belangrijker dan ieder ander. Veel sterkte verder!
 
Vervelend dat je ouders je zo behandelen. Misschien is het een idee om ze een keer bij je thuis uit te nodigen, waar je man bij is en te vragen waarom ze nu zo tegen je relatie zijn(je weet het antwoord wel, omdat hij ouder is, maar laat ze het nog maar eens een keer zeggen) ik zou gewoon eens een goed gesprek met ze aangaan en zeggen dat je het echt jammer vindt dat ze zo reageren en je je echt rot onder voelt... desnoods schrijf je een brief. Het zou zonde zijn als je hierdoor met je ouders breekt. zij moeten je man een kans geven en jij moet hen een kans geven hun verhaal te doen..

zolang je maar weet dat jij, je kindje en je mannetje het belangrijkste zijn, zet de zorgen opzij, en start met genieten van je groeiende buik..

Groetjes\
Manky
 
Terug
Bovenaan