niet hard lachen

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Ik zal me eerst ff voorstellen,
Ik ben Annemieke 35jr 11weken en 3dagen zwanger en volgens mij ben ik gek aan het worden.. wie o wie heeft er een antw voor mij.. haha

Ik heb iets heel raars......
ik heb een soort van dopler gekocht hij heet angel sound en was maar 50euro..
geweldig! ben nu 11weken en 3dagen zwanger en afgelopen ondag heb ik idd het hartje er mee gehoord.. super happy!
maar gisteren kon ik het niet vinden.. en ja heel erg vanacht om 3u weer niet..
NU KOMT HET..
vanochtend het nog maar eens geprobeerd... haha en nu hoor ik er 2???????
op alle ego's hebben ze er maar 1 gezien maar nu vraag ik jullie is het mogelijk dat ik perongeluk op mijn eigen hart zit?? in mijn lies? maar ja gisteren vond ik hem daar ook niet?????
of zou het kunnen dat ze bij de ego's er toch 1 hebben gemist??
of draag ik een zombie die zich zo snel verplaatst????
ben ik gewoon maf aan het worden??
ik maar me geen zorgen.. denk gewoon dat ik echt gek aan het worden ben.. van het vele bed liggen.. want jaaa daar lig ik nogsteeds..  de misselijkheid gaat niet echt over..
gelukkig moet ik vanaaf naar de vk.. daar maar eens mijn raadsel vertellen..
maar als jullie iets weten GRAAAG

Hele dikke kus
Annemieke

Hahahahaha sorry hoor maar ik zie het al helemaal voor me!!

Nee, wat je waarschijnlijk erbij hebt gehoord is of je eigen hart of de doorstroming van je placenta!! Dit is nu precies de reden waarom ik nooit zo'n ding heb aangeschaft of gehuurd, ik ben echt in staat om de verkeerde dingen op te vangen en daar helemaal van in de stress te schieten!!

Maar bedankt voor het feit dat je me weer even hebt laten lachen!

Groetjes Odette(36+6 zwanger van de 2e)

je iegen hart zal waarschijnlijk langzamer gaan dan die van je kind.

Bij mij horen ze ook altijd eerst mijn eigen hart en dan pas die van ons kidnje.

Maarre word je daar niet ontzettend onzeker van als je zelf zo'n ding hebt. Ik wilde er nooit één. De schrik zou er teveel inzitten als ik dan het hartje niet zou horen.

Miep

Hoi Annemieke,

De kans is heeeel groot dat je je eigen hartslag heb gemeten, zeker als je in je lies meet.....
Veel  succes vanavond bij de VK, ik hoop dat ze het allemaal goed kan horen....

Groetjes, Angel  

ahahaha

jullie mogen best hard lachen hoor! doe ik ook.. maar wat ik niet snap is dat ik gisteren daar helemaal niets hoorde???? en nu opeens wel..
en ik hoor  ze niet alleen in mijn lies.. ik hoor de  ander ook ergens in mijn buik..
dwz ik hoor 1 links   en dan nummer 2 rechts.. dacht eerst dat ik super lang kindje had maar dan met  2 harten???????
neu...
dus denk ik ook dat het mijn eigen hart is.. alleen ze gaan alle 2 behoorlijk snel..
mijn eigen hart gaat ook sneller dan normaal..
maar goed..   ik heb altijd van die rare dingen... ik zie maar zo beter iets horen dan niets.. hahahaha
maar leuk dat jullie mee denken en reageren..
ik zal morgen laten weten  wat de vk zei

kussssssssssssssssssssssssssssssss
Annemieke  

WELCOME BACK!    "'annemiek"

Allemaal fijn voor je hoor
Volgens mij ben je een beetje schizofreen!
Of hoe je dat ook noemt maar dat maakt niet uit.
Geniet van je zwangerschap ik wens je alle geluk toe

Veel groetjes

viona,

als ik vragen mag... waar slaat het op om zo te reageren?  

Ik snap wel weer waar je naar toe wil...   maar hou dit voor je wil je?  

Voor annemieke...

Spannend,   hoor graag wat de vk zei.  

Groetjes gerdientje

Hallo Annemiek,
Dat is nou precies de reden waarom ik niet zo'n aparaat koop, je kunt jezelf er echt gek mee krijgen. Ik zou echt de hele dag aan dat ding hangen haha.
Een beetje als een weegschaal als je op dieet bent...........niet goed voor je gemoedstoestand.
In ieder geval succes ermee en ik ben benieuwd wat de uitslag van de verloskundigge is.

Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan