niet hard lachen

Lieve Annemieke,

Ik denk niet dat je zwanger bent van een tweeling.
Misschien heb je hier wat aan? Van babybrabbel.

Hallo jalande

Vraagje ik ben nu zwanger 16 weken van mijn tweede kindje! ik ben alleen een beetje onzeker ik heb zo bellytalk thuis en ik heb het idee dat ik elke keer twee hartjes hoor kloppen op verschillende plekken en een ander hartslag dan de ander en nee het gaat heel snel dus het kan niet mijn hartslag zijn,ik heb ook een echo gehad met 11 a 12 weken daar zag ik geen twee kindjes op maar zou het kunnen dat het er achter legt ??? of dat het lijkt dat het twee hartjes zijn wat ik hoor maar dat het het zelfde hartje is??? wat moet ik doen?? ik ga over drie weken een pretecho laten maken zal ik daar op wachten of zegt u van bel de verlos even voor de zekerheid om te kijken of ik gelijk heb??? heeft u raad voor mij of weet u er wat van af ooh ja je zag me buik al met 10 weken!! en kon met 12 weken me kleding ook niet meer aan. me dochter is al vijf dus al een tijdje geleden dat ik zwanger ben geweest...zijn er misschien simtonen als je tweeling hebt??? alvast heel erg bedankt voor het antwoord groetjes talitha en van me dochtertje marlitha.

Beantwoord door::
Jolande (verloskundige)

Antwoord:
Hallo talitha, waarschijnlijk hoor je de klepjes van het hartje dichtslaan en dat zijn er twee dus hoor je een soort paardengalopje. Als er op de eerste echo bij 11 weken maar 1 kindje te zien was dan is het er ook maar 1. De babies kunnen zich op die termijn nog niet achter elkaar verstoppen.

Ik kwam dit tegen met bladeren. Nu ben je hopelijk een beetje gerustgesteld!
Geniet van je zwangerschap!
Groetjes, Monique
(Kwam ook van septemberforum, maar mk met 7 weken)

hoi meiden,

HEEL ERG BEDANKT voor jullie reacties..
ik moet er zelf eigenlijk ook wel heel erg om lachen hoor.. gelukkig ga ik vanaaf naar de vk dan kunnen zij er ff naar kijken!
ik zal het dan morgen gelijk hier ook ff zetten.. oke, de angelsound is leuk maar ik zie nu ook wel in dat ik er niet teveel waarde aan moet hecten..
maar weet je.. ik heb weer eens giga hard kunnen lachen... en waarschijnlijk vele met mij..

vind het echt super lief van jullie en dat jullie mee hebben gedacht..

hele dikke kussssssssssssssssssssss
Annemieke

VIONA, wat is er met haar aan de hand? waar slaat dit op?
kan iemand mij vertellen wat er met haar aan de hand is?
ik weet van een hele tijd geleden (2jr)  dat er een  ontzettende idioot op de site zat..  
is dit weer zo'n geval?
ik hoop niet dat ik haar beledig maar ik heb je niets misdaan en vroeg gewoon om een "normale" reactie.. dat moet toch kunnen?

hoi annemieke,

ik heb ook zo'n ding gehad mn vorige zwangerschap en hoorde id dook mn eigen hartslag, door vaker te doen ga je dat herkennen...hoewel ik nieuwschierig blijf naar je Vk verslag...

viona jammer dat je zo doet, het is niet leuk om zo te reageren, je kunt het altijd mis hebben, geef mensen het vorodeel van de twijfel...

ik denk dat het komt omdat er idd 2 jaar terug iemand op het forum was die altijd kusssssssssssssssssss schreef...dat is iets dat daardoro is gaan tegenstaan

gr brenda

Hoi annemieke,

Gelukkig las ik dat het allemaal een foutje was...   Ik weet niks van iemand die 2 jaar geleden raar deed maar van 2 weken geleden... daar wordt iedereen op het moment echt helemaal gestoord van en ik had echt zo iets van, jij lijkt daar helemaal niet op en je vraagt gewoon iets leuks???  Dus snapte echt niet waarom zij nu zonodig zo raar reageerde en jou voor de griet dus uit maakte.   Ben blij dat ze het ook in niet. Ze heeft voor je een berichtje achter gelaten dus...    Als het goed is ben je bij de vk geweest dus ben nu wel benieuwd.

Hoor het wel. Liefs gerdientje

OKE nu echt hard lachen.................

ik was dus net bij de vk.. haha en haar het hele verhaal verteld..
welnu ik zit dus steeds naar mijn eigen hart te luisteren...
ik zoek ook op hele verkeerde plaatsen... hahaha
ik schaam me er niet voor.. voel me wel vreselijke oenig.. haha
maar ach.. mijn angelsound gaat voor een TIJD de kast in.. kijk over een maand ofzo wel weer keer ernaar..
ik hoop dat jullie netzo hebben kunnen lachen als ik EN mijn vriend, MIJN moeder DE verloskundige en eigenlijk MIJN hele fam.. want die dachten dat ik een 2ling zou krijgen..
Nu heb ik al de naam rare dingen te hebben.. maar deze slaat alles..
heb mijn moeder naar mijn eigen hart laten luisteren... hahaha

maar goed meiden,
vind jullie super en tot heel snel..

liefs Annemieke

hoi annemiek en andere dames,

Nogmaals sorry annemiek ,het was niet mijn bedoeling
Ik ben het echt met jullie eens het was niet oke om zo snel een conclusie te trekken.

Liefs viona

Terug
Bovenaan