Wij hebben de box nog staan. Maar ze speelt er niet vaak meer in. Soms heel kort als ik even wat boven moet doen. Maar ze begint heel gauw te jengelen en ik zit zelf niet rustig als ze me vanuit de box huilend aankijkt. Op de grond is ze zoveel rustiger bezig. In de box ruimen we al haar speelgoed op haha!
Ze kan nu sinds 2 weken tijgeren, dus we zijn inderdaad zoveel mogelijk veilig aan het maken. Ik heb gelukkig een grondbox voor de honden, dus als ik even kook ofzo dan gaan de honden even vast. Stofzuigen doe ik als ze in de stoel zit. Het koord is namelijk een leuk bijtspeeltje momenteel, dus absoluut niet als ze op de grond ligt.
Ik lap trouwens de speelgoed regels aan mn laars hoor. De hele grond ligt bezaaid en zij tijgert van het ene naar het andere. Ze is zo alert op haar omgeving, en snel klaar met 1 speeltje. Deze dame heeft gewoon meer nodig dan een wipper met een bijtring. En zo kan ze lekker op ontdekkingstocht terwijl ik ernaar kijk met een kop thee. En daarna ga ik weer wat met haar doen.