Niet in de box willen

Onze oudste heeft ook amper in de box gezeten/gelegen. En de enige reden dat ik hem nu heb, is zodat de baby nu een plekje voor zich zelf heeft.
Maar als de baby ook steeds gaat huilen in de box, gaat de box er snel uit

Mn zoontje wilde toen ook niet meer in de box. 
Maar aangezien we een hond hebben toch wel zo veilig... Dus hebben we en grote grondbox. Vermaakt zich daar prima?? Deurtje is alleen dicht als ik even naar boven ging

Wij hebben de box ook met 7 maanden ofzo al weggedaan. Je huis een beetje veilig maken en lekker rond laten kruipen. Als ik naar boven ga gaat ze mee, of even in de kinderstoel.

Stofzuigen? Hoezo?

Ik stofzuig wel 3x per dag (echt nodig met 2 kids) en dat doe ik gewoon terwijl ze spelen. Ik stofzuig gewoon om ze heen en ze klauteren vaak half op de stofzuiger. Of ik stofzuig als ze in hun kinderstoel zitten.

Je kan een traphekje bij je tussendeur plaatsen zodat ze niet elke keer mee gaat als je de gang in gaat of naar de wc gaat.

[quote quote=10397815]hij zacht lag. Inderdaad de omgeving veilig gemaakt. Lag daar altijd heerlijk te spelen en[/quote]
De stofzuiger is het leukste speelgoed dat we hebben in huis ? Ze komt continu de stofzuiger aan- en uitzetten. Stofzuigen gaat toch prima met een kleintje op de grond? Als ik echt even niet wil dat ze op de grond is, dan zet ik haar in de kinderstoel

Wij hebben de box nog staan. Maar ze speelt er niet vaak meer in. Soms heel kort als ik even wat boven moet doen. Maar ze begint heel gauw te jengelen en ik zit zelf niet rustig als ze me vanuit de box huilend aankijkt. Op de grond is ze zoveel rustiger bezig. In de box ruimen we al haar speelgoed op haha! 
Ze kan nu sinds 2 weken tijgeren, dus we zijn inderdaad zoveel mogelijk veilig aan het maken. Ik heb gelukkig een grondbox voor de honden, dus als ik even kook ofzo dan gaan de honden even vast. Stofzuigen doe ik als ze in de stoel zit. Het koord is namelijk een leuk bijtspeeltje momenteel, dus absoluut niet als ze op de grond ligt. 
Ik lap trouwens de speelgoed regels aan mn laars hoor. De hele grond ligt bezaaid en zij tijgert van het ene naar het andere. Ze is zo alert op haar omgeving, en snel klaar met 1 speeltje. Deze dame heeft gewoon meer nodig dan een wipper met een bijtring. En zo kan ze lekker op ontdekkingstocht terwijl ik ernaar kijk met een kop thee. En daarna ga ik weer wat met haar doen.

Terug
Bovenaan