A
Anoniem
Guest
Hmm, hier een mama met een beetje andere mening.Onze dochter was ook heel onrustig, huilde veel en wilde (overdag) absoluut niet in haar eigen bed. Ik vond dat ze al zoveel 'moest' terwijl ze al die maanden lekker bij mama had gezeten en wilde haar een zo fijn mogelijk gevoel geven. Dus de eerste 3 maanden sliep ze overdag altijd in ons bed. Wel onder haar eigen dekentje (dus niet onder ons dekbed) en met het voedingskussen om haar heen voor haar veiligheid. Dat was ook de plek waar ik haar voed en het rook dus fijn veilig naar mama. Na die maanden was ze niet meer zo piep en merkte ik dat ze meer vertrouwen had en kon ze ook bijv in de box beter alleen zijn. Toen ben ik haar overdag ook in haar eigen bed gaan leggen. Heb haar nooit laten huilen, ik ben altijd naar haar toe gegaan, ze huilt tenslotte niet voor niks. Als een kindje huilt en je reageert er niet op, voelt het zich naar mijn mening alleen maar in de steek gelaten. Probeer eerst te bereiken dat de baby zich veilig voelt en ga dan een stapje verder. Wij hadden wel het geluk dat ze 's nachts wel in haar eigen bed sliep. Misschien de kleine nog een tijdje naast je bed houden in een wiegje zodat hij je ruikt en hoort?!