Niet in zijn hum

Cio: Laat je haar tussen die hazenslaapjes in bed liggen of laat je haar er bv 15min uit en weer naar bed? Krijg het idee dat Caileigh dit ook begint te doen, maar weet niet zo goed wat er mee te doen.

Oef Ravi en te lang in de box, beneden of net even een ander ritme staat gelijk aan hysterie :) Wij hebben hem ook vanaf het begin meteen in zijn bedje gelegd. Nooit in de box slapen of ergens anders, tenzij we op pad zijn natuurlijk. Hij slaapt eigenlijk tussen alle voedingen in en dat vind ik ook goed zo. Voeding neemt hij zijn tijd voor een duurt standaard tussen de 45 min. en een uur. Hij krijgt hier alle ruimte voor om te drinken, te verschonen, en te hangen en zijn kamer te ontdekken. Als hij heel erg wakker is en nog niet wil drinken komt hij sporadisch in de box. Vind hem daar nog te klein voor. Misschien allemaal wat overdreven maar hij doet het er goed bij. En waarom iets veranderen als het werkt toch?

Ik zou lekker die rust en regelmaat er in houden! En je kunt hem af en toe heus wel in de box doen maar let dan op zijn gedrag. Als hij met zijn oogjes gaat knipperen of begint te gapen meteen zijn bedje weer in. Niet wachten tot hij gaat huilen.

Volg lekker je gevoel (wat we hier altijd zeggen volgens mij :D) en dan komt het vast goed. Ik ben er van overtuigd dat je kindje echt tevreden is. Ook al kijkt hij moeilijk! Je zou ravi soms moeten zien...die kijkt soms alsof hij voor wereldvreden moet zorgen!

Succes! Liefs

Haha nelie, wereldvrede, das één zware taak idd :)

Bedankt meiden, ik ga de regelmaat zeker aanhouden en misschien verwacht ik gewoon wat teveel nog. Sprongetje zou natuurlijk ook goed kunnen. Het is verder één heerlijk ventje natuurlijk.

Ondanks dat de fotoshoot gisteren niet helemaal gelukt is hebben we toch wat mooie foto's. Aangezien we die aan de oma's geven voor moederdag zet ik hem nog niet op fb, maar zodra ze ze hebben zet ik hem erop (ben natuurlijk super trots).

Thanx!

@Aviya dat ligt eraan. Als ze klaarwakker is niet, dan komt ze mee naar beneden en dan blijft ze vaak wakker tot de volgende fles, en anders dan doen we het speentje er nog weer een keertje in.

Luana vind de box nu erg leuk! Ze begint geluidjes te maken tegen het mobiel en haar handjes gaan de hele tijd heen en weer. Zodra ze begint te jengelen komt ze eruit en knuffelen we nog even voor ze weer naar bed gaat.

Liefs ciomama

Hoi wij hebben het zelfde. Wij krijgen van de kraamvz het boekje en doen het al wat langer, alleen merkte dat wij toch teveel prikkels aanbieden en te langzaam in bed legde. Toen weer volgens boekje rust en regelmaat geboden en dat gaat goed, alleen de laatste dagen is hij snel huilerig. Slaapt moeilijker in. Zou het de 7 weken zijn, zoals hier over gesproken wordt. Hij is wel erg veel aan het kijken om zich heen, misschien dat hij weer een verandering in gaat.
Vind zeld het boekje erg fijn werken maar idd vind het soms wel moeilijk dat hij dan veel in bed ligt. Kolf oo nog rond de voedingstijden en merk dan dat ik minder tijd heb, voor spelen met hem. Ga nu kolf tijden aanpassen

Sterkte x yvonne

Terug
Bovenaan