Nou vandaag dus in het ziekenhuis geweest en wat een lompe boer was die gynaecoloog zeg! Sorry heb helemaal niks tegen boeren, zit zelf ook in de agrarische sector... maar ik weet wel een heleboel andere namen te noemen maar dat is niet zo netjes
Heel kortaf en geen uitleg, ook niet toen we er om vroegen.
Oftwel, ik heb nu indd officieel een medische indicatie gekregen (als ik het goed begrepen heb dan he, ik ga het nog overleggen met de verloskundige) wat wel voordelig was voor de verzekering (wist niet dat doktoren daar rekening mee hielden, en dan nog mijn verzekering dekt toch alles, ook poliklinisch dus dat maakt me echt niks uit) En daar moesten we het mee doen.
Toen ik nog wat dingen probeerde te vragen kwam er niet meer uit dan wat procenten enzo over bijvoorbeeld dat 20% kunstverlossing wordt en 10% keizersnee dus dat meer uitleg niet nodig was want de kans dat je daar bij zat was toch klein... echt heel vaag! Ik vind het nog best veel kans namelijk dat je toch een moeilijkere bevalling krijgt
Maar ja aan de andere kant ik moet nu toch naar het ziekenhuis dus ik ga het allemaal wel beleven...
Gelukkig wel een hele uitgebreide echo gehad, dus nog even heerlijk kunnen genieten van ons kleintje