<p dir="ltr">Hi iedereen</p><p dir="ltr">moet echt even wat kwijt..</p><p dir="ltr">Ik ben 21 weken zwanger en ik kan er vaak niet van genieten. Tuurlijk geniet ik van het getrappel in mn buik of als we het hartje weer mogen horen kloppen... maar de rest er om heen ik vind er niks aan.</p><p dir="ltr">Ik heb heel veel ongemakken.. ben nog steeds erg vermoeid, veel last van bandenpijn Daarnaast regelmatig duizelig misselijkheid hoofdpijn..</p><p dir="ltr">Ik had het me zo anders voorgesteld.</p><p dir="ltr"><br />Mijn anderen twee zwangerschappen gingen prima.. ook wel ongemakken maar niet zoals nu.. het maakt me ergens een soort van ongelukkig en het kan mij niet snel genoeg gaan..</p><p dir="ltr">Ik kijk zeker uit naar de geboorte en ons kindje is zeer zker gewenst.. maar ik zit door de zwangerschap gewoon niet lekker in mn vel..</p><p dir="ltr">Mensen die dan vragen hoe gaat het en als ik dan zeg van ja gaat wel veel ongemakken kijken ze me aan als of ik verplicht ben me goed te voelen en blij moet zijn omdat ik zwanger ben..</p><p dir="ltr">Het maakt me erg onzeker en krijg het gevoel dat ik hier niet eerlijk over kan zijn.. </p><p dir="ltr">Zijn er meer mommys die dit ook ervaren en ervaren hebben?</p><p dir="ltr"> </p><p dir="ltr">Bedankt alvast </p><p dir="ltr">X jootje </p><p> </p>