Ik ben nu 35 wkn en heb in de periode waar jij nu in zit 6 weken echt bagger geslapen. Wel was het zo dat ik meestal 1 nacht ronduit slecht sliep en dan de volgende nacht goed sliep omdat ik uitgeput was. Ik kon prima inslapen maar eenmaal wakker s nachts dan kon ik no wat weer in slaap komen.
Wat me geholpen heeft:
2 uur voor het slapen geen eten of drinken.
Warme kruik in bed om alle pijnlijke plekken voor het slapengaan beter te ontspannen
Klok weg, dus écht niet naar de tijd kijken
Hetzelfde geldt voor telefoon: geen telefoon in de slaapkamer.
Als ik langer dan een kwartier wakker lag ging ik uit bed om te breien of te lezen bij een dimlichtje en werd ik vanzelf koud en dan was het ma een half uur of was heerlijk om weer in bed te kruipen.
Soms werd ik gewoon écht niet moe en sliep ik pas tegen 6 uur weer een beetje in en ik heb na een paar weken ellende met mijn baas afgesproken dat ik dan een uur later mocht starten op werk om toch iets frisser aan de dag te starten. Dat ik die druk van op tijd moeten werken niet had ontspande ik dan een beetje beter.
Sterkte met dit vervelende kwaaltje!
Wat me geholpen heeft:
2 uur voor het slapen geen eten of drinken.
Warme kruik in bed om alle pijnlijke plekken voor het slapengaan beter te ontspannen
Klok weg, dus écht niet naar de tijd kijken
Hetzelfde geldt voor telefoon: geen telefoon in de slaapkamer.
Als ik langer dan een kwartier wakker lag ging ik uit bed om te breien of te lezen bij een dimlichtje en werd ik vanzelf koud en dan was het ma een half uur of was heerlijk om weer in bed te kruipen.
Soms werd ik gewoon écht niet moe en sliep ik pas tegen 6 uur weer een beetje in en ik heb na een paar weken ellende met mijn baas afgesproken dat ik dan een uur later mocht starten op werk om toch iets frisser aan de dag te starten. Dat ik die druk van op tijd moeten werken niet had ontspande ik dan een beetje beter.
Sterkte met dit vervelende kwaaltje!