niet kunnen slapen

Ik slaap op het ogenblik ook slecht, als ik dan wakker ben ga ik even plassen, en pak een boek om te lezen, heb een lampje gekocht met heel weinig watt zodat manlief er geen last van heeft en ik toch kan lezen snachts.
Vaak na een tijdje word ik wel weer duf en slaap ik weer eventjes.

Nog even volhouden meis, de laatste loodjes, en dan kunnen we onze kruimeltjes vasthouden,

Liefs Marina

Ook hier gebroken nachten.... jammer maar helaas. Ik ga niet uit mijn bed, blijf gewoon lekker liggen en val uiteindelijk wel weer in slaap. Zo niet, dan geniet ik van het feit dat ik niet kan slapen om mijn lieve zoontje in mijn buik! Ik lig gewoon blij wakker deze zwangerschap (is me ook nog niet eerder overkomen hoor hahaha) Soms wrijf ik dan over mijn buik en reageert ie meteen, da's zo lekker!
Het hoort er inderdaad bij zoals de anderen ook al zeiden..... probeer er iets positiefs van te maken, dan ga je al rustiger slapen!
Succes, nog eventjes volhouden!!

Hola,
Ik kan wel van gelukt spreken sinds drie dagen slaap ik super goed.moet wel naar de wc een keer rond 2-4 uur maar dan slaap ik verder.
Wat heb ik gedaan?
gewoon bezig zijn overdag en niet slapen zelf als ik super slaap had GEWOON VOLHOUDEN iets bakken met de hond naar buiten opruimen enz...
rond 21-21;30ga ik lekker in bed iets lezen en plomt plomt dan val ik in slaap.....
Dus ik ben Happy nu jajjaja
GRT
Emi

vanacht wel lekker geslapen!
wij liggen normaal ook om half 10 in bed.
maar mijn vriend heeft deze week late dienst en zonder hem in bed slaap ik niet.
dus deze week om 12 uur het bed in... maar sliep vanacht van half 1 tot 6 toen even wakker en om half 10 schrok ik wakker. weet niet waarvan.

ja gelukkig nog maar eventjes! morgen weer vk! is kijken wat zij erover zegt

Terug
Bovenaan