niet langer dan 8 uur slapen???

hoi hoi,
Nou heb net gebeld met het cb en ze zeiden dat het een twijfel geval is. Aangezien hij nog zo jong is, heeft hij de nachtvoedingen nog echt nodig. maar als hij uit zichzelf doorslaapt, hoef ik hem niet wakker te maken, ook al zit er meer dan 8 uur tussen.
Omdat wij de laatste voeding al om 21.30 ong. geven, is het ook logisch dat hij nog een keer komt 's nachts.
Mijn zoontje is echt een veelvraatje, moet je nagaan: hij krijgt flessen van 180 water!!!!!
Maar goed, voor de bloedsuiker hoef ik hem neit wakker te maken ofzo. Deed ik trouwens ook niet hoor, hij komt zelf nog.

groetjes, Misja

hoi meiden,
bedankt voor al jullie reacties!!

jasmay is nu al meer dan 5 kilo dus dan zou ze wat langer mogen slapen als ze zou willen.
7 uur is helemaal prima na een nacht doorslapen maar op zondag zou ik net iets langer samen met mijn mannetje willen liggen, al is het maar een uurtje!
we zien het wel, door de week wordt ik toch wel om 7 uur wakker, dan is jasmay nog rustig maar omdat ik die 8 uur in mijn hoofd had ging ik haar toch meteen voeden.
nu kan ik wat rustiger aan doen, als zij het daar mee eens is natuurlijk!

maar ieder kindje is natuurlijk weer anders....ik heb zelf ook niet zoveel slaap nodig en mijn vriend weer meer.....
ze is zo'n lief meisje dus we hebben helemaal niks te klagen.
maar in de zomer is het lekkerder om vroeg op te staan....nu wordt het koud, brrrr.
gaan jullie wel dagelijks wandelen met dit weer?

groetjes lot.

Terug
Bovenaan