Niet leuk! :-(

pff vreselijk! ik had het aan mijn ouders verteld met de vraag het nog niet aan mijn broers en zus te vertellen, wat denk je, dat was het eerste wat mn moeder deed toen ik ophing. kwam ik gister op de verjaardag van mn zusje zegt zo'n rotvriendinnetje van haar: alles goed? en met de baby ook? woensdag heb je een echo toch? pfff!!!!! en dat waar alle visite bij zat. ik weet wel hoe ik het de volgende keer anders ga doen!! xxx

Ppff wat een ,,,,,, piep streek
Nou meid meid je niet er druk om ja tocht
Ik zal je zeggen mij baas weet het ook nog niet of wel en het kan me niks schelen wat die er van vint ik loop al 1jaar in de ziekte wed en ik zit nu op een doordat van healt care voor terug aan het werk 2dagen van 1uurtje sporten samen met spyro training maar dat is nu te zwaar voor me en ik had al aan gegeven Mesen ik ben zwanger dus ga het niet trekken zei zo een vrouw tegen tja dat het Meschien wel consukentie ik zeg DUS denk je dat ik daar me druk om maakt nee hoor maar ja ik heb wel een vast kontackt dus voor mij is dat ander praaten ,,,, maar je moet je er toch niet druk om maken en Meschien maar gelijk schoon schip maken en naar je baas te stappen

Suc6 meid knuff marie

Terug
Bovenaan