Niet meer bij mij willen drinken :( :(

Hoi Mariska,

Ik heb helaas geen andere tips voor je dan dat de anderen je al hebben gegeven.
Heel veel sterkte en gooi het er hier uit als je iets kwijt wil.

Liefs Monica

Hoi Mariska,

Ik heb helaas geen andere tips voor je dan dat de anderen je al hebben gegeven.
Heel veel sterkte en gooi het er hier uit als je iets kwijt wil.

Liefs Monica

Hoi Mariska,

heel lastig! Zit ondertussen even in mijn herinnering te graven hoe we dat toen hebben opgelost.
Inderdaad, hing ik dan boven een slapend kind een fles erin te werken. Maar zodra ze wakker werd, stopte ze ook met drinken. Ook vaak lopend de fles gegeven, maar daar zijn we op een gegeven moment mee gekapt, omdat dit lichamelijk ook loei-zwaar werd.
Ik weet wel dat we rond de 4 mnd zijn begonnen met bijvoeden. Heel vroeg, maar moest toch wat binnen krijgen. In periodes dat ze heel slecht dronk, deden we melkpoeder door het fruit heen. Ja, je gaat gekke dingen doen...

Heb je het idee dat Nutriton goed werkt? Of heeft hij nog last van de koemelkallergie, zodat je misschien over zou moeten gaan op Nutragimen (en er is nog iets sterkers)?

Vind je verhaal iig herkenbaar en ik werd soms gek, omdat je een hele dag met een kind (jij nu 2) aan het 'zeulen' bent.
Wij kwamen er bij anderhalf jaar achter dat ze koemelkallergie heeft. Achteraf denken wij... logisch dat ze die melk niet wilde...

Sterkte ermee en misschien heeft het CB een tip.

Hoi Mariska,

Even een hele snelle reactie voor ik ga slapen en ik weet ook niet of deze tip al is gegeven omdat ik de andere reacties niet heb gelezen..... maar.....
Mijn schoonzus had hetzelfde probleem met haar zoontje en is overgestapt op een andere voeding..... bleek dat ie de voeding die ze eerst gaven gewoon niet lekker vond..... haha!
Hoop dat dat bij jou ook het geval is.

Nu ga ik gauw naar bed!!!

XXX

ook ik moest gelijk denken aan verborgen reflux of spruw.
dan doet het pijn om te drinken, en dat hebben kids ( hoe jong ze ook zijn) snel door.
als ik drink, heb ik pijn, dus drink ik bijvoorbaad al maar niet meer.

even naar de arts gaan ermee?

liefs, do

ook ik moest gelijk denken aan verborgen reflux of spruw.
dan doet het pijn om te drinken, en dat hebben kids ( hoe jong ze ook zijn) snel door.
als ik drink, heb ik pijn, dus drink ik bijvoorbaad al maar niet meer.

even naar de arts gaan ermee?

liefs, do

Terug
Bovenaan