niet meer leuk werk hebben

Hallo Meiden,

Al sinds de geboorte van Jesse wil ik ander werk doen. Ik ben nu ziekenverzorgende, maar vind er niets meer aan. ik ben vak erg moe als ik thuis kom en ik wil er dan gaarg voor Jesse zijn. Ook is er een enorme werk druk. Je hebt nauwelijks tijd voor de patienten. Ik was ze in ongeveer 10 min tijd, dan vraag ik hoe het met ze is etc en dan ben ik weer weg. Dat is roch erg.
Ik moet ook weer nachtdiensten draaien en dat vind ik niet leuk, 1 is nog wel te doen, maar ik ben dan alleen op een afdeling.

Nu ben ik dus opzoek naar anderwerk, wie kan me helpen of tips geven of is dit ook herkenbaar voor jullie.

Ik heb gedacht aan kraamzorg, leek me wel wat. Verpleegkundige opl wil ik ook nog wel doen maar nu nog niet.
Ik wordt helemaal gestrest er van.

Groetjes Linda

Ik herken me erg in jou verhaal.
Ik ben dan wel geen verpleegkundige, maar ook ik ben sinds de geboorte van Birgit over andere dingen aan het nadenken.
Ik het Grafisch Lyceum gedaan, daarna 4 mnd design academy, toen ben ik de dienst in gegaan waar ik nu nog 3 dagen werk als management assistent... Aan mijn opl heb ik niet zoveel want na 4 jaar is er zoveel veranderd...
Ik heb altijd gedaan wat ik leuk vind, en altijd had ik dat gevoel wat ik nu had en toen kreeg ik snel een ingeving van wat ik wou gaan doen, nou ik zit er nu al dik een jaar op te wachten! Echt zooo frustrerend.. Ik baal nu dat ik bepaalde dingen wel of niet heb gedaan, want alles wat ik wil, heb ik eigenlijk niet echt papieren voor... Dan wil ik weer wat voor mezelf, en dan wil ik weer dat. Ik kom er niet uit, maar ik heb ook de tijd niet voor een grote verandering omdat ik veel alleen thuis ben met Birgit...
Naja ik ga gewoon door met wat ik nu doe, is niet erg verkeerd en zie wel wat er ooit op mijn pad komt, of een goed idee...

In jou geval snap ik je frustratie, je kan niet uit je werk halen wat je zou willen.