niet meer leuk werk hebben

Hoi,

Ik ben van het najaar 2007 forum, maar lees hier soms even mee. Het is hier op dit forum zo gezellig!!
Ik ben verpleegkundige en na de geboorte van mijn 2 jongens (in 2000 en 2002) had ik het even gehad met de verzorging. Wilde geen nacht en avonddiensten en weekenddiensten meer draaien, maar bij de kids zijn.
Heb toendertijd tijdelijk als telefoniste bij een medische uitgeverij gewerkt.
En zelfs ooit nog eens een paar maanden in een slagerij (maar dat was echt niets voor mij, ha ha).

Uiteindelijk toch weer als verpleegkundige aan het werk gegaan, want miste het natuurlijk toch. Maar nooit spijt gehad dat ik er even tussenuit ben geweest, had dit echt even nodig.
Nu hebben we ook nog een dochter van bijna 1 jaar erbij. En mijn man is nu huisman en ik werk 4 dgn per week als verpleegkundige op de eerste hulp. Natuurlijk wil ik ook liever thuis zijn bij de kids, dan op het werk, maar man mijn vind het ook heerlijk om thuis te zijn met onze jongens en onze meid.

Hoop dat je wat anders leuks vind!!
Ga gewoon eens even langs het uitzendburo. Dat heb ik toendertijd dus gedaan en kon als telefoniste aan de slag.

Groetjes Renata.

Ben nu diep aan het nadenken wat ik nu wil.

Het voordeel is dat ik nu 2 dagen door de weeks werk en om het weekend! Dus dat is perfect ik hoef maar 2 dagen oppas te regelen.

Dokterassistend lijkt me ook wel wat, maar veel werk  is er niet.

Ook dacht ik nog even aan een eigen bedrijfje opstarten met welkom geschenken zoals kraam cadeaus voor vader, moeder en kind. trouw geschenken etc. Maar dat is er ook al zoveel.

Op een kinderdagverblijf leek me ook wel wat, heb ik 1 dag dit jaar mee gelopen om te kijken of het wat voor me was, maar had de tranen in mijn ogen staan toen de kindjes zo blij waren om hun ouders weer te zien.
Toen kwam er een vader binnen en die liep moeilijk en had pijn, dat vond ik interessant om te kijken wat ie had, Begin van een hernia dus(was er achter gekomen)

Dus iets  medische is  echt iets voor mij.

IK heb besloten om eerst nog op mijn werk te blijven omdat ik ook nog graag een kindje wil en welke werknemer wil een zwanger iemand hebben.Daarbij vind ik het ook nog leuk om met mijn collega'a er over te kletsen Pfff lang verhaal geworden he?

Ngmaal bedankt voor de reacties en hou jullie op de hoogte van mijn carriere move.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan