Niet meer mogen werken

meid ik ben het niet met je eens er is jurisprudentie, als je werkgever je contract niet verlengd met als reden je zwangerschap, kun je het aanvechten, maar ze zullen wel zo slim zijn om andere redenen te bedenken...maar goed, mijn mening is als een werkgever er zo over denkt, is t geen goede werkgever. Jij kost hem niets extra's namelijk, jouw salaris wordt tijdens verlof of extra ziekteverzuim volledig vergoed door het UWV...

gelukkig reageert niet elke werkgever op deze manier..

sterkte meis

bah wat vervelend! Ik zit helaas nu zonder werk en is idd niet makkelijk aan werk te komen. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik ook echt het gevoel dat ik maar lastig was. Niet leuk. Maar hopelijk levert het gesprekje maandag wat op. Begrijpelijk dat de werkgever het vervelend vind als een werknemer zich ziek meld, maar dat mogen ze niet doorvoeren op jou! Jij bent ook niet voor je lol ziek en zou toch ook het liefst gewoon je werk kunnen doen !?!

Ga vandaag na een aantal dagen verplichte rust weer naar mijn werk.
Heb geen zin om te gaan maar ja zal toch weer is een keer moeten gezien ik me weerwat beter voel dan van de week. laat ik me iig van mijn "goede" kant zien dat ik bereid ben om te komen.

Terug
Bovenaan