Niet meer rollen ed?

Ik ben anti vaxx en ik beoordeel je nergens op ieder zijn eigen keuze wat betreft vaccineren maar hou het wel in de gaten, als je gevoel dit al zegt misschien toch daarnaar luisteren! Iedereen heeft natuurlijk andere ervaringen wat betreft vaccineren en sommige mensen leggen de link met achter uitgang van ontwikkeling gewoon niet ! Ik ben van mening dat het dus degelijk wel met vaccins te maken heeft!

Mijn zoon kon zijn hoofdje prima optillen op zijn buik en hield het echt wel eventjes vol. Ineens vertikte hij het, ruim anderhalve week. Alleen maar huilen huilen huilen. Zelfs de fysio vond het bijzonder. We moesten echt weer terug met oefenen dus opnieuw op schuin vlak gaan oefenen en weer opgebouwd naar op een plat vlak. Ineens ging hij het weer doen en nu doet hij het beter dan ooit. Dit was trouwens voor hij de eerste prikken kreeg. Hij kreeg de prikken toen de buikligging alweer allang beter ging. Waarschijnlijk was het hier toch ook echt dat sprongetje, we zien hem nu plots veel meer grijpen met zijn handjes en afzetten met zijn benen. Denk dat de focus daar eventjes op is gegaan, haha! 

Met de vaccinaties heeft het inderdaad niets te maken. Bijwerkingen worden heel goed onderzocht en bijgehouden en dit is er niet 1 van (even ter geruststelling ;) ) . Als je op de websites van antivaxers terecht komt lees je allemaal dingen die helaas nooit goed onderbouwd zijn en onderzocht zijn. Je kan jezelf helemaal gek maken ;) ;) 
Het even stilstaan in de ontwikkeling herken ik ook wel. Onze dochter deed al heel snel pogingen om te tijgeren (al bij 4 maand) waarop ze dat een hele tijd dat niet meer heeft gedaan. Hetzelfde met omrollen trouwens. 
Er zijn wel bepaalde neurologisch ziektes waarbij je kind 'stopt' met ontwikkelen. Vaak omdat kinderen epileptische aanvallen krijgen met hersenbeschadiging. Als je je echt zorgen maakt en de komende tijd blijft maken  zou ik wel contact met het CB opnemen zodat ze ook hier naar kunnen kijken. Vertrouw op je moedergevoel

Terug
Bovenaan