niet meer stil willen liggen met luierveschonen en aankleden

Ik heb hier inderdaad een tijd geleden een topic over gehad omdat ik drie dubbel knetter gek van Zifjon werd. Hij doet dit ook al een hele lange tijd en CB zij zelf dat geduld de beste remedie is. Nu heeft hij een mantje waar hij speeltje suit mag pakken en ik doe ook alles zittend. Zodra hij gaat liggen trekt ook hij zich omhoog aan d eplak en gaat huilen. ik heb hie rgeen zin meer in en doe alles dus zitten. Maar staan mag van mij nooit veel te gevaarlijk metz ijn bewegelijkheid. Verdere trucs werken allang niet meer en soms werk NIETS en is het ff vechten en kalm blijven. Hoe sneller hoe beter :)
Ik ben een kei worden in speedi verschonen :) :)

gr van Mariska en Zifjon 13 maanden

Hoi,

Yordi heeft er af en toe met vlagen last van.
Meestal werkt het bij hem wel, dat ik hem kan afleiden met wat spulletjes.
Nieuwe speeltjes of gewone spuelletjes zoals haarborstel, billendoekjes, enz.
Trui of shirt aantrekken doe ik ook zittend, omdat yordi dat ook echt niet liggend wil doen. Ook ik ben erg snel geworden in die dingen, maar mijn man is ook langzamer erin als ik en dan is het vaak een hoop gemopper en gekrijs, als me man het allemaal moet doen. En soms als het een echt strijd is, dan mopper ik ook wel eens op hem en moet ik hem in de houdgreep nemen, maar dat komt nu gelukkig niet zo heel erg vaak meer voor.
Poeh het is soms wat,met al die boefjes

Liefs marielle

Hoi

Isabelle kan gelukkig nog niet staan, maar wel vliegensvlug zich omdraaien op de commode en op de bank (bij het aandoen van haar spreidbroek).
Ook bij het luier verschonen is het dus een echt spelleteje geworden om het snel maar ook veilig te doen.
 Ik zorg er altijd voor dat madam zich niet verveeld., ik geef haar een speeltje wat normaal altijd beneden ligt (en dan zeg ik: huh? hoe komt die nou hier? is zeker meegelift in mama haar broekzak!"
En dat vindt ze helemaal geweldig!

Succes en ik onthoud de tips bij staande kids voor die komende tijd.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan