Zoals ik al bij Jullke's topic had staan, wilde Tjerk dus absoluut niet meer drinken. Met veel strijd 800 ml in 2 dagen. Dat ie 1 dag minder drinkt vond ik niet zo erg, maar de eerste fles maar 60 en de tweede 80 werd me toch echt te gek. Hij is levendig genoeg, maar met het weekend voor de deur het cb gebeld (in de goede hoop dat ik nu wel eens een nuttig advies kreeg) Advies: dwingen om te drinken. Ja dat gaat dus niet he. HA gebeld en moest een uurtje later komen. Hij was nog niet aan het uitdrogen dus dat was mooi. (al werden de plasluiers wel heel weinig) Alles nagekeken en was in orde. (oortjes hartje longen mondje huid enz) Hij had er nogal lol in ook. Twijfelde heel erg aan zijn bloedsuiker, dus die geprikt en was 5,2. Mooi dus. Maar wat te doen? Waarschijnlijk behoefte aan vaster voedsel. Maar kon ook 2 dagen voor de fles een zetpilletje geven (paracetamol) om te kijken of hij misschien toch zijn eigen niet lekker voelde. Mocht ook kijken wat ie wel lekker vond. Elke keer als hij wakker is, fles aanbieden, wil hij die niet dan roosvicee (zitten namelijk ook enige voedingsstoffen in) en anders maar aan de fruithap met water verdund. Thuisgekomen fles gemaakt met 1 schepje rijstebloem. (bambix) en ja hoor waarrempel 150 ml! Daarna nog een beetje roosvicee.Nou kreeg hij dus sinds een paar dagen neslte rijstebloem en dat bevalt hem dus niet. Na een slaapje van 3 uur weer een fles met 1 schepje bambix en extra water en 220 ging er in. Dus nestle weggegooid, bambix weer ingevoerd en dan maar door elke fles 1 schep. De laatste fles heeft hij weer 200 ml op. Omdat hij de ene week niet te verzadigen is en later weer helemaal niet wil drinken, wil de huisarts zodra het weer helemaal andersom is, hem terug zien. (misschien dat zijn suikerspiegel toch te hard schommelt) Iedere keer als ik denk dat ik het gevonden heb gaat het een weekje goed en kan ik weer opnieuw beginnen. De samenstelling van de melk heb ik niet veranderd. Kijken hoe lang hij nu weer tevreden is met die ene schep bambix.
Vannacht om de 3 uur wakker maken, huidje controleren en een beetje vocht aanbieden. Beetje zielig maar het is alleen maar voor het weekend. Maandag telefonisch overleg tenzij hij weer niet meer wil.
.
Vannacht om de 3 uur wakker maken, huidje controleren en een beetje vocht aanbieden. Beetje zielig maar het is alleen maar voor het weekend. Maandag telefonisch overleg tenzij hij weer niet meer wil.
.