Niet meer willen drinken

Super dat het zo goed gaat! Hoop dat je nu eindelijk het goede hebt gevonden en dat hij hier tevreden mee is! Een echte fijnproever dus!!!

ja geweldig die huisarts zeg!
Mijn huisarts belt niet eens als blijkt dat ie een kind van 2 naar huis heeft gestuurd met een gebroken been en het advies om er maar gewoon op te gaan staan!! Dat ie het gebroken been over het hoofd heeft gezien was wel logisch, maar een telefoontje was wel prettig geweest!!

Helaas van korte duur. Weigert nu ook de pap en we zitten nu aan de 520 ml. Dus noodmaatregelen. Liga met roosvicee en water gemaakt en dat was blijkbaar heerlijk. Half flesje water erbij. (Die zit wel bij die 520 meegerekend) Dus straks maar weer wakker maken en toch zo veel mogelijk vocht erin zien te krijgen. Om 10 uur nog huisartsenpost gebeld. (eigen arts heeft dienst) Morgen zowel liga als fruit en 4 flessen voeding van 210 aanbieden. (door de langere tijd verwacht ze meer honger). Morgenavond weer even bellen hoe het er dan voor staat. Tenzij hij helemaal gaat weigeren. Thnx voor het meeleven.

balen zeg dat het weer minder gaat, leek toch wel zo goed te gaan. wel fijn dat je eigen huisarts dienst heeft.
nou heel veel sterte en hopelijk vind je snel een manier die werkt voor tjerk.

@miekje, telefoontje zou inderdaad wel het minste zijn geweest zeg. Hoe is Elias eigenlijk aan een gebroken beentje gekomen? Hoop dat het snel beter gaat met hem. Bij kleintjes gaat het helen gelukkig wel een stuk sneller.

@juditje Toen wij voor die naam kozen zagen we ook een grote stoere kerel voor ons hahaahah. Zijn papa is 2 meter en breed dus grote kans dat hij niet heel klein blijft.

Nog steeds een drama. Hij drinkt net genoeg om niet uit te drogen. Liga en fruithapje waren wel een feest gisteren en ik was al in een juichstemming want er gingen wel 2 flessen van 150 ml naar binnen. Heb er toch maar 5 flessen aangeboden omdat hij er anders helemaal niet kwam. Alles bij elkaar geteld dus 500 ml. Vanmorgen met moeite 80 ml. Gisteren nog contact gehad met de huisarts maar toen had hij dus voor de 2e keer 150 ml op. Van mijn man of mijn moeder wil hij nog minder dus dat was ook al niks. Vandaag toch maar eens vragen om naar de kinderarts doorgestuurd te worden. En anders loop ik er morgen wel even langs, moeten toch naar fysio in het ziekenhuis.

Terug
Bovenaan