niet meer zo op mijn plek

quote: kaatje40 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2008 15:44:03'));

Hoi Moekje,

Als ik me niet vergis woon je in Nijmegen toch?
Waar woon je nu precies? En waar wil je naartoe terug?

Ik ben opgegroeid in Nijmegen Oost. Daarna zijn we verhuisd naar een huis aan de Graafseweg. Ik heb nog even op kamers gezeten aan de St Annastraat. Allerlei wijken in Nijmegen dus. Ik vond (en vind) het een heerlijke stad.
Toen ik mijn man leerde kennen, ben ik naar Enschede verhuisd. Daar heb ik vijf jaar gewoond. En hoewel we daar een heerlijk huis hadden, heb ik me er nooit echt 'thuis' gevoeld. Ik kon mijn draai gewoon niet vinden in de wijk. Weinig mensen leren kennen in de wijk. Vooral toen Eva jong was, heb ik dat vreselijk gemist! Ik kan me je gevoel zo goed voorstellen. En die brug.... Raar is dat hé?!? Het is helemaal niet zo ver allemaal, maar op één of andere manier lijkt het een wereldreis voor sommige mensen.

Toen de mogelijkheid zich voordeed om terug deze kant op te verhuizen, was ik daar heel blij mee.
Wij wilden wel graag een koophuis en helaas was dat in Nijmegen zelf niet meer haalbaar. We wonen nu in Wijchen. We wonen in een zeer kinderrijke buurt, waar ik binnen de korste keren veel contact had me de buren en de buurt. Ik vind het hier heerlijk!

Ik hoop voor jullie dat er snel iets op jullie pad komt.

Ennuh, misschien een keer iets afspreken?

Groetjes, Karin

hoi hoi

ja kom idd uit nijmegen
ben zelf opgegroeit in lindenholt en mijn man in heseveld
het liefst gaan we terug naar lindenholt maar das niet zo gemakkelijk
wonen nu in oosterhout en die brug is idd een heel ding hoor
lijkt wel alsof er een oceaan tussen ligt maar goed
rustig afwachten dus , o ja beuningen zouden we ook wel willen maar das al helemaal niet makkelijk maar goed .

iets afspreken lijkt me idd eens leuks ja
wel ff over een tijdje nu een beetje druk maar dan onthouden we het gewoon he

groetjes moekje

Terug
Bovenaan