niet meer zwanger......

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Het is weer even geleden, maar hier ben ik weer.
Ik was 9 weken zwanger, maar afeglopen vrijdag is het misgegaan.
Ik ben niet zo'n fanatiek schrijfster,maar wilde het jullie toch even laten weten.
Ik voel me momenteel goed, heb er even goed om gehuild, maar ga met positief gezicht weer verder met mijn man en zoontje.
Ik ben nog jong en mijn lichaam keurde het vruchtje geoon niet goed. het heeft zich vanzelf schoongemaakt, ben nu hevig og.

groetjes fiene1,..............

Oh meid toch,
Ik ken je verder niet maar het spijt me echt....
Inshallah(als god het wil) zal je snel weer zwanger worden, en er dan 9maanden lang mee vast zitten....
Geniet van je zoontje en ga leuke dingen doen met dit lekkere weer nu.....

liefs Chahida

Jeetje wat erg voor je! Gelukkig bezit je over heel wat veerkracht, zo te lezen. Geniet van je gezinnetje en houd je haaks..

Liefs,
Duin

Heel vervelend voor je, maar je hebt in iedre geval de juiste instelling om door te gaan. Heel veel succes ermee en ik hoop dat je snel weer zwanger bent.

sterkte gewenst meid!! veel succes in de volgende ronde!!

knuffel sweety76

hoi meiden en bedankt voor zover voor jullie reacties. Het helpt me juist nu even.
Was net even verdrietig, maar het gaat wel weer.
Ben thuis en niet aan het werk en dan gaan je gedachten daar automatisch weer ven naar toe he?
maar goed,........ we komen er wel door.

groetjes fiene,...

Hé meis, wat een teleurstelling! Ik leef met je mee.... Natuurlijk ben je er (af en toe) verdrietig van! Maar kop op hè, het komt weer helemaal goed, ik weet het zeker! Straks ben je zwanger en gaat het goed en voor je het weet huppelt de tweede bij jou thuis rond! Blijf erin geloven meid, het gaat echt gebeuren!!!
Dikke knuffel van Tess!!!!

heey meisie ik hop gewoon dat je gelukkig blijft en ook dat je snel weer zwanger mag worden !!!!!!kus moniek en veel succes he!!!

Terug
Bovenaan