niet meer zwanger......

hey meid,
wat erg voor je. ik leef met je mee,
en ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden.
veel liefs
xxx
sabrine

Hoi Meid,

Ik lees ook meer dan dat ik reageer. Wat erg voor je!!!! Ik weet zelf een beetje hoe je je nu voelt, heb zelf ook een miskraam gehad in November.
Ik hoop voor je dat je weer sneller zwanger bent als ik.
(heb wel goeie hoop, ben 2 dagen overtijd)
Veel sterkte de komende tijd en dat je maar snel weer zwanger bent.
Liefs Kaly

Hoi Fiene,
Ik kan me het niet voorstellen hoe het is en ik probeer het te begrijpen, maar ook dat kan ik niet. Ik weet niet hoe het voelt om 7 weken lang een vrucht bij je te dragen. Maar wat ik me wel voor kan stellen is dat je na het verlies van je kindje (dat is het dan al een beetje) erg down voelt. Ik wens je heel veel succes met het verwerken ookal is de realiteit zoals je het zelf al noemde (je lichaam keurde het niet goed)   hard. Het doet denk ik toch zeer wanneer je je ergens op verheugd hebt en het wordt je afgenomen.
Sterkte en nog veel geluk en gezondheid.
Gr. Hedske

Hallo Fiene,

Ik leef met je mee. Maar wat je zelf ook zegt, er is een reden geweest waarom deze vrucht niet levensvatbaar was. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger bent. En er goed om huilen mag altijd! Meestal lucht het wat op.

Liefs Nathalie ......en voor wat het waard is welkom terug.

Hoi meis,

Das erg rot allemaal ,vindt het heel knap van je dat je nu al weer zo positief bent!!!
Maar het is toch best verdrietig je ben eerst zo blij en gelukkig en dan wordt het abrupt afgebroken!!!
Wens je heel veel sterkte met het verwerken van dit alles, en ik hoop dat je snel weer een wondertje mag verwachten!!!

Liefs Sandy

Ohh Fiene,

dat zit niet mee. Fijn dat je ons een berichtje geeft!
Ja als je zo kan denken zal het je troosten... maar dat zal helaas niet altijd je gedachten zijn.
Sterkte liefs LA

Hoi Fiene,
Heel erg voor je dat het mis is gegaan met je zwangerschap..
Ik hoop voor je dat je het in de tijd een plekje kunt geven, en dat jullie elkaar erin kunnen steunen.
Hopelijk komt er een dag waarop je weer zwanger bent, en toch weer kunt gaan genieten.
Nu is dat moeilijk, maar neem de tijd.
Liefs R

Terug
Bovenaan