niet meer

113 wat een moeilijke keuze was dat ook bij jullie zeg!!!!
Lijkt me heel moeilijk.
Ik ben wel heel blij voor je te lezen dat je nu een fijn gezinnetje hebt met 2 bengels en een lief engeltje!!!
Die zal ook altijd een plaatsje houden in je gezin.
Dat heeft Wisse* ook.
Ons zoontje van 21 maanden zegt ook Wisse* als hij zijn knuffeltje of foto ziet staan.
Ik wil ook dat hij straks weet dat hij nog een klein engel broertje heeft.

O,ja ik ben nu 12 november uitgerekend en Wisse* is geboren op 23 november, ligt heel dicht bij elkaar.
Met Melle was ik ook 2 weken overtijd dus wie weet komen die dagen wel heel dicht bij elkaar.......
Toch dubbel dan he, geboorte en verdriet liggen dan toch heel dicht bij elkaar

hoi meiden wou na het lezen van jullie verhalen ook even mijn verhaaltje kwijt.

vorrige week vrijdag kregen wij de tweede echo met 13 weken en een dag.
de donderdag had ik het nog gevoeld, maar ons kindje was overleden of die nacht of de heen weg naar de echoscopiste,

deze vrijdag ben ik na veel gedoe bevallen van ons kleine kindje over een week krijgen we te horen f het een meisje of een jongetje was.

ik voel me zo leeg en vergeet zo veel de laatste dagen, vloei ook nog steeds en voel me zo raar ik weeet dat het er niet meer is maar het is zo moeilijk om et een plekje te geven, ik was zo blij met de kleine.

mijn man en ik zijn hierdoor wel meer naar elkaar toe getrokken en weten nu echt dat we nog even alleen zullen blijven maar we blijven hopen op het volgende wondertje,

ik wens iedereen veel sterkte met het verlies, en alle zwangere meiden al het geluk van de wereld, geniet er van elke dag elke seconde

liefs christa

Terug
Bovenaan