Niet met vakantie?

Hier ook geen vakantie  En niet vanwege die kleine, die is echt super-makkelijk.
Maar onze portomonaie wil niet meewerken
Volgend jaar zit er ook niet in, want als hubbie zijn (vaste) aanstelling krijgt bij dit bedrijf, gaan wij verkassen.
2008 gaan we ZEKER WETEN... ik zet alles op alles om dat voor elkaar te krijgen!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hoi Sil,

Nee we gaan naar de vossemeere..dat wordt dan de 3e keer dat ik daar heen ga.
Ben ook naar de eemhof geweest en kempervenne.
Maar tot nu vind ik de vossemeere het fijnst...maar jij vind dus de erperheide het fijnst?

Groetjes Linda

Hier ook geen vakantie helaas! Met de kleine zou het nu wel kunnen (al lijkt het me wel spannend hoor! Vooral als je echt ver weg gaat en gaat vliegen ofzo!), die is steeds makkelijker aan het worden in dat soort dingen, maar wij kunnen het helaas ook even niet financieel...
Mannetje heeft geen werk opdit moment (heeeeel hard aan het solliciteren!) en ik werk partime, dus het zit er even niet in voor ons. Ik heb zelfs geen vakantie!!!!
jaja voel me echt zielig nu......hahahhaha....nee hoor, dat valt wel mee. Ik heb de aller mooiste en liefste dochter van de wereld en een super mannetje, dat maakt heeeeel veel goed!

Hoi Linda,
Toen we nog kinderloos waren gingen we meestal naar de kempervennen. Ook een keer in de Vossemeren geweest. De eerste keer met de oudste zijn we ook naar de kempervennen geweest (was toen al 15 mnd) en vond het niet echt kindvriendelijk; geen hekjes langs het water op de plaza enz.
Toen naar Erperheide en dit vind ik echt ideaal voor kinderen. Oké, Chloë merkt het verschil nog niet zo, maar als je kindje gaat lopen is er op de Erperheide echt veel te doen.
Sil

Terug
Bovenaan