Niet misselijk e.d.

Hoi, ik heb afgelopen maandag een test gedaan en ben dus ruim 5 weken zwanger. Ik heb geen last van alle zwangerschapkwaaltjes die genoemd worden op diverse sites. Ik las daar ook dat je dan meer kans hebt op een miskraam als je niet misselijk bent. Heb vorig jaar oktober miskraan gehad dus je begrijpt dat ik nu nog al onzeker ben. Kan iemand mij gerust stellen?
 
ik heb ook geen klachten gehad
alleen zere borsten en moe
en ben nu ook 25 weken zwanger en nog geen klachten
sucse
p.s deze vraag staat ook al 3 dagen achter mekaar gevraagd
 
Maak je geen zorgen!! Dat is echt onzin. Ik ben bijna 29 weken en nog geen dag misselijk geweest! Het enige dat ik merkte is dat ik ´s avonds op de bank in slaap viel (om 8 uur!!) zo moe werd ik en ja die hormonen he. Ik werd een "beetje" humeurig en kon niets hebben. Maar alles behalve misselijk! Veel succes!!
Groetjes Mo
 
Hoi,

Eigelijk mag je van geluk spreken dat je nu nog nergens last van hebt. Het kan natuurlijk allemaal nog komen. Ik hoop het overigens niet voor je. Als je hebt zoals ik dan zal je er zeer zeker van gaan balen. Ik ben op dit moment 16 weken en 4 dagen zwanger en vanaf dag 1 ben ik alleen maar zwak, ziek en misselijk geweest. En dat ben ik overigens nu nog steeds. En dat is dus ook niet alles als je begrijpt wat ik bedoel.
Geniet er dus maar van zolang je nergens last van hebt.

groetjes Danielle
 
Ik ben ook helemaal niet misselijk geweest eigenlijk, ben nu 30 weken en 3 dagen zwanger.

Ik heb ook gehoord dat hoe misselijker de moeder hoe beter voor het kind, maarja soms denk ik wel eens dat ze dat zeggen om de misselijke moeders een hart onder de riem te steken...wees blij dat je nergens last van hebt, de kwaaltjes komen uiteindelijk toch wel alleen misschien niet in de vorm van misselijheid maar er zijn nog zoveel andere dingetjes die je kan krijgen (hoort er allemaal bij).

groetjes, Jane
 
Maak je inderdaad maar helemaal niet druk want dat is echt nergens voor nodig. Ik ben nu zwanger van de derde en bij die andere twee zwangerschappen heb ik ook helemaal geen klachten gehad dus geniet maar lekker van je zwangerschap en je kan nog altijd misselijk worden maar is beslist niet nodig om een goede zwangerschap te hebben.

Veel liefs Henriette
 
Terug
Bovenaan