Niet misselijk e.d.

Heb drie kinderen gehad ,nooit misselijk en bijna geen andere kwaaltjes gehad !Zelfs de bevallingen gingen alle drie vrij vlot en vlug .Nooit een misval gehad en onze kinderen zijn gezond! Maak je er geen zorgen over en geniet van je zwangerschap !Ik hoop dat je zo gelukkig bent als wij !
 
Hoi,
Ben zelf 5 weken zwanger en heb ook nergens last van,,alleen van de moeheid, ! Was bij mijn eerste zwangerschap ook alleen maar moe.
Voel me verder hartstikke happy en trots !
 
Hoi, bij mijn vorige zwangerschap kwam de misselijkheid pas met 7 weken. En nu vanaf 5 1/2 week vreselijk. Het kan zoals je hier leest zonder misselijk te zijn ook goed gaan. Wees blij en geniet nu het nog kan (grapje)

groetjes Anne
 
Bij mij is het 3x mis gegaan en alle drie de keren had ik verschrikkelijke last van zwangerschapskwalen. Deze keer heb ik (afgezien van zware moeheid) nergens last van gehad en ik ben nu 37 weken dus volgens mij zegt het niets. Koester het maar dat je je lekker voelt... je hebt nog een hele tijd te gaan.
 
ja die misselijkheid kan echt nog komen! al hoop ik het niet voor je hoor.
ik weet nog dat ik zei met zo'n 7 weken, ik ben helemaal niet misselijk...en ja hoor, met 8 weken kwam ik me toch aan het spugen. was meteen 4kilo lichter!
nou geen pretje dus.
geniet van je zw.schap. ps. ik ben nu 25wk, en heb geen last meer hoor van misselijkheid. het duurde maar een paar weken.
gr.
 
hallo ik ben ook ruim 5 weken zwanger en heb nog nergens last van, alleen mijn tepels zijn soms ontzettend gevoelig. ik ben zwanger van ons eerste kindje dus het is allemaal nog afwachten maar ben zo ontzettend blij. wil het al tegen iedereen vertellen maar gaan het gewoon met 12 weken vertellen. Veel succes en een fijne zwangerschap toegewenst. groetjes
 
Terug
Bovenaan