Niet misselijk maar wel ontzettend moe


Hoi,

Ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger van ons 2de wondertje.
We hebben al een dochtertje van 20 maanden en toen ik zwanger van mijn dochtertje Silvy was ik heel misselijk.
S'ochtends gaat het nog wel met de moeheid maar met de middag ben ik echt heel erg moe.
Ik neem ook al zwangerschaps vitamine en foliumzuur en eet heel gezond.
Nog meer mensen zo moe hier tijdens de zwangerschap.?
De 1 zegt weer als je heel misselijk bent krijg een meisje en dat klopte ook bij ons dochtertje Silvy.
Ik ben nu niet misselijk maar volgens mij heeft het geslacht er niks mee te maken of het een jongen of een meisje word.?
We willen wel weten wat het word kunnen ze met 18 weken ofzo zien.
Het maakt ons niet uit wat het word als het maar gezond is!
Met de eerste echo klopte het hartje al en we hebben aanstaande woensdag weer een echo zo spannend.


Groetjes
 
ik hoop dat de misselijheid ermee te maken heeft..........heb een gezonde zoon en geen misselijkheid, wel een beetje moe. En nu dood moeben misselijk!!!! dus hoop stiekem op een meid.

maar het antwoord is JA. er zijn nog meer mensen moe. Sta moe op. werk tot 1. Haal mijn zoon op en ga samen met hem een middagdutjedoen. en 's avonds ben ik blij bed te zien rond een uur of 10.
nou heb ik 2 dagen geen middagdutje kunnen doen omdat ik langer moest werken...nou dat is te merken...ben helemaal op. Erg hé. Voel me echt lui. Hopelijk gaat het snel over wat de huishoudelijke taken stappelen zich op door die middagdutjes.

Veel succes
 
Hai Zeevang.....ik ben vandaag 20 weken zwanger van de eerste en er werd mij verteld dat na de eerste drie maanden de vermoeidheid over zou zijn.......misselijk ben ik gelukkig eigenlijk helemaal niet geweest. Mijn gezondheid is helemaal top volgens gynaecoloog en verloskundige, maar ik ben toch moe.......Van nature ben ik altijd heel druk geweest en slapen vond ik zonde van mijn tijd, nou.....ik vind het een lust op het moment haha. Dus het is heel verschillend, de één die heeft het idee energie voor twee te hebben en de ander die heeft het gevoel dat de wereld 180 graden is veranderd. Kwestie van aanpassen en er toch heerlijk van genieten. Succes.
 


Ons dochtertje Silvy slaapt s'middags en dan ga ik vaak even liggen.
Silvy is echt een hele drukke dreumes die veel aandacht nodig heeft dus van slapen komt het vaak niet.
Maar soms kan ik niet gaan liggen omdat de huishoudelijke taken ook doorgaan.
Van Silvy ben ik echt van week 1 tot week 16 misselijk geweest.
Ik ben nu 7 weken en 3 dagen zwanger en ik ben nu niet misselijk maar moe.
Zo zie je maar elke zwangerschap is weer anders.

 
Hoi,
Ik ben bij de zwangerschap van mijn middelste ook ontzettend moe geweest, ik sliep bijna de hele dag, iig heel veel!
Denk niet dat het iets zegt over het geslacht hoor!
Lekker slapen als je kan, je lichaam heeft er behoefte aan!
Groetjes MJ
 
denk vooral aan jezelf die huishoudelijke taken komen wel weer wanneer je je beter voelt. jij en die kleine zijn nu het belangrijkste toch??
zelf ben ik nu 23 weken zwanger van nummer 2. ik heb een dochtertje van bijna twee, die niet meer slaapt s middags dus een middagdutje zit er bij mij niet altijd in. als ik er echt behoefte aan heb bel ik opa en oma en die komen haar dan even ophalen.
scheelt dat ik niet zo heel erg moe ben, maar als ik een paar nachten slecht heb geslapen, heb ik af en toe wel een middagdutje nodig.
van mijn dochter ben ik wel erg misselijk geweest en nu niet zo, we zullen wel zien wat het wordt blijft voor ons een verrassing.
 
hoi dames,

bij de eerste was ik niet echt misselijk (behalve wagenziekte) en dat is een meisje geworden. nu ben ik wel misselijk geweest en af en toe nog. dus ik denk toch echt dat het een bakerpraatje is. of ik ben gewoon precies omgekeerd van wat 'normaal' zou moeten zijn ;-).

ben nu 13 weken zwanger
 


Tuurlijk is de zwangerschap nu het belangrijkste.
Als ons dochtertje van 20 maanden slaapt tussen de middag ga ik als ik moe ben ook even liggen.
Mijn man helpt ook wel mee hoor met de huishoudelijke taken gelukkig.
Want ik werk 2 dagen en als ik dan de hele dag gewerkt heb voel ik dan het eigenlijk teveel is.
Ik ben 7 weken en 3 dagen en ze zeggen dat de eerste 3 maanden de moeheid het ergst is.
Woensdag kunnen we ons wondertje voor de 2de keer zien op de echo.
Zo geweldig moment als je het hartje hoort kloppen.

 
Terug
Bovenaan