Niet misselijk maar wel ontzettend moe

Bij de eerste twee misselijk geweest, nu totaal niet het zijn alledrie meiden. Het zegt dus niets over het geslacht, dat is volgens mij echt een bakerpraatje.
En bij de eerste ben ik ook zo moe geweest, ik het twee weken alleen maar geslapen en gegeten. Bij de tweede en nu was het veel minder.
 
Hier ook vreselijke vermoeidheid. Ik kan ook de hele dag wel slapen, maar ja... ik moet ook werken. Soms val ik tijdens mijn werk bijna in slaap en geloof me... dat is niet erg makkelijk te realiseren... hahaha (ik werk met grote groepen mensen)

Misselijk ben ik ook, bijna de hele dag... maar net niet zo erg dat ik moet overgeven... wel kokhalzen... het is vooral als ik een lege maag krijg... Ik heb de hele dag ook wel trek, maar als ik dan probeer te verzinnen waar ik zin in heb, is dat bijna niks... niet zoet, niet hartig... eigenlijk smaakt niks me goed op 't moment terwijl ik normaal alles wel lust!

Ik hoop dat beide kwalen over gaan... Ben er eigenlijk nu wel zat van en ik ben nog maar 7 weken... hahaha
 
hey hey
Ik ben nu 6 weken zwanger van de 2de.
ik ben ook overdreven moe aan het eind van de middag. Bij de eerste was dit voor mijn gevoel veeeel minder. wel was ik bij de eerste echt misselijk en veel overgeven.
ik heb er nu nog niet echt last van maar... ik ben bang dat dat nog komt.

dat misselijk zijn bij een meisje of niet bij een jongen heeft waarschijnlijk weer te maken met verhaaltjes.. mijn eerste was een jongetje en ik heb me nog nooit zo misselijk gevoelt als die eerste drie maanden!
 
Hoihoi,
Ik ben bij de eerste 2 (een meid en een jongen) allebei enorm misselijk geweest en overgegeven.
Nu ben ik inmiddels 30 weken zwanger van ons derde kindje (een meisje) en ben vooral heel erg moe, wordt ook nog absoluut niet minder.
Als 's middags slapen niet gaat er 's avonds gewoon lekker vroeg gaan slapen, ik slaap vaak al voor 9 uur. Sterkte ermee, en onthoud dat het voor het goede doel is :)

Groetjes, Marianne.
 
Terug
Bovenaan