Niet misselijk??

Ook hier niet beroerd.. kan alles eten drinken en ruiken! Zelfs het conserveringsmiddel van moeders voor moeders, ( dat zit voor je urine in die potten)
En het schijnt dat er weinig moeders zijn die daarvan niet over de nek gaan!
Wel erg moe, dus ga nu ook lekker slapen!

Ik ben nu 8 weken en ik ben ook niet misselijk geweest. Ik eet ook gewoon alles en drink alles en word nergens misselijk van. ook niet van een geur of iets. is wel fijn om dat niet te hebben. We hebben volgende week dinsdag onze eerste afspraak bij de verloskundige. Hopen dat alles goed is.

Geniet er van.

Ik ben veel moe, slaap 's nachts heel slecht en 's avonds hoef ik niet te eten want daar wordt ik onpasselijk van. Maar 's morgens en overdag? Nergens last van. Kan 's morgens al aan de gebakken eieren en spek beginnen. hahahaha

knuff

Ben nu net zwanger van de 3e (6 wkn) bij de eerste twee vanaf 5 weken tot 20 weken erg misselijk geweest. Tot nu toe nog helemaal niet misselijk, heb juist enorme trek. Zie er nog wel tegenop dat het nog gaat komen, maar zo lang het niet is gewoon volop genieten. Het is in elk geval een kwaal die goed gemist kan worden

Hi,

Ik ben 6 weken zwanger van de eerste en heb ook echt nergens last van... M'n borsten zijn groter, maar doen geen pijn. Zou bijna willen dat ik wat kwaaltjes had, dan heb je toch wat meer het idee dat het goed gaat. Succes in ieder geval.

pff zou willen dat het zo was.
bij de eerste ben ik de eerste 3 maanden ziek geweest en de laatste 3 maanden ook.
ben nu nog geen 6weken en voel het al weer lekker opkomen pfff

Terug
Bovenaan