niet mogelijk toch?

A

Anoniem

Guest
ik heb misschien een beetje rare vraag maar ja ik leg het toch maar even aan jullie voor. Een vriendin van mij is vorige week ongesteld geworden.  Ze is pas gewisseld van anticonceptie dus was even afwachten hoe dit zou gaan. Ze was heviger ongesteld dan anders maar dat was te verwachten door de anticonceptie. maar ineens hield het gisteren op. helemaal ineens! ik weet wel dat ze sex heeft gehad op de dag voor dat ze ongi werd. ik dacht zelf dat het niet kan dat ze zwanger is. maar als ik op haar let ga ik toch twijfelen. ze moet vaker plassen, haar borsten zijn wel groter ze eet dingen die ze anders niet eet en andere dingen die ze normaal eet heeft ze geen trek in. Ze zegt zelf dat het niet zo is en dat het niet kan. Misschien let ik er wel teveel op. Maar ik vroeg me toch af of dit inderdaad dus niet kan bevrucht zijn net voor je ongi. Lang verhaal hihihi maar wat denken jullie ervan?
gr. cheetah

hoi,

Ze kan volgens mij niet zwanger zijn van die x keer sex voor haar ongi, ze zou dit dan nu nog niet kunnen weten, dus als ze zwanger is, is het nog van de vorige ronde en komt de ongi gewoon.
Maar eigenlijk denk ik dat het gewoon door de andere pil komt, haar lichaam moet weer aanpassen en vertoont net als bij het stoppen rare symptomen.

Natuurlijk hoop ik voor haar dat het wel raak is (of niet!?, het was dan ws niet de bedoeling?)
Laat je het nog weten, ben wel benieuwd.

Groetjes Roos

ja dat zegt ze zelf ook. ze zegt nee het komt omdat alles weer even moet wennen enzo. voor haar is het niet de bedoeling om zwanger te raken. maar ik weet dat het ook goed is wanneer het wel zo is. maar ze is het zeker niet aan het proberen. aan een knt denk ik ook wel gewoon dat het komt omdat alles veranderd   maar aan de andere kant ze is de laatste tijd ook niet echt lekker veel misselijk en eet anders en  haar buik  ziet er een beetje opgezwolle uit. het kan 2 kanten op. maar het is dus wel mogelijk dat je gewoon nog ongi wordt ook al ben je zwanger?

Hoi Cheetah!

Ik weet alleen dat je wel ongi kan worden ook al ben je zwanger...
Sommige vrouwen hebben dat nog een paar maanden...hoe je dat medisch verklaard weet ik niet...maar zowel mijn moeder als schoonmoeder blven ongesteld worden nog een paar maanden terwijl ze zwanger waren...
Nou ben benieuwd!

Liefs Linnepinnie

Hoi Cheetah!

Heel toevallig sprak ik vandaag mijn vriendin en vroeg of zij toevallig weet wanneer zij zwanger is geworden (wanneer ze dus bevrucht is). Ik weet dat namelijk niet van mijn 2 jongens. In ieder geval niet op welke dag we hebben gevreeen en op welke dag het dus raak was. Maar mijn vriendin vertelde dat haar beide dochters op de dag voor haar NOD dag verwekt zijn. Hmmm...   zou dus   kunnen dat dat ook bij je vriendin het geval is!

heitje

ik vind het nu toch wel spannend worden. ik zit altijd bij haar op de pc want ik heb geen computer en zij weet niet dat ik op dit forum zit . het zou wel wat zijn als zij nu ineens zwanger is hihi. ik moet nu een manier vinden waardoor ze toch even een test gaat doen hihi  want ik ben wel benieuwd. door jullie verhalen zie ik dat het dus heel goed mogelijk is!

ik heb haar nog niet helemaal zover gekregen om een test te doen maar zodra ze overtijd is bij haar volgende menstruatie zal ze het doen voor mij hihi

hoi hoi..

ja het kan idd wel hoor dat ze vlak voor haar nod zwanger is geraakt!!!! een vriendin vna mij precies hetzelfde... toen ze zwanger raakte hadden ze zlf zoiets   dan was het toen en toen... ma gyn zei dat het vlak voor haar nod was.... heel vreemd...

dus het kan wel...

laat je het ff weten??

succes

liefs cenn

Terug
Bovenaan