niet mogelijk toch?

Je kunt toch de eisprong hebben op de dag van de NOD, of net de dag erna? Dan kun je gewoon zwanger worden, want het zaad blijft altijd nog effe buurten, was het niet 72 uur?
Als je de pil vergeet in de eerste  week kun je ook zwanger zijn als je de week ervoor (week 4) nog sex hebt gehad. Zie de bijsluiter. Dus die week kan er toch wel wat gebeuren.

ja zie je nou wel het kan wel.
Maar ik zit wel allemaal te proberen of ze wil testen maar als ze dat zou doen zou je dat toch niet al kunnen zien want dan is het toch veel te vroeg? Want als het zo is dat ze zwanger is dan is ze nog maar net bevrucht. ze moet dan toch wachten op haar nod of heb ik het nu bij het verkeerde eind?

Volgens mij kan ze nu nog niet testen, maar pas over 5 dagen!?
Op de site www.medischforum.nl staat een goed artikel van een hoogleraar  gynaecologie die vertelt dat je ook op andere momenten dan voorheen aangenomen zwanger kunt worden. Wellicht de moeite om dat aan haar te laten lezen.
Groetjes V.

Heb het nog even nagekeken en bleek de verkeerde site.
Sorry, ik speur het hele net af naar meer info.
Deze site is ook nuttig, maar niet voor dit artikel.
Het is wel te vinden op:
www.zwangerschapspagina.nl
Klik dan zwanger worden, klik nog eens zwanger worden en kijk bij info onder:
"we vrijen al jaren verkeerd"
Groetjes V.

hihi ik wilde net een bericht typen waar het dan zou staan
ik zal gaan kijken
bedankt voor de tip
groetjes cheetah

ja het artikel was inderdaad erg interessant. druist lekker tegen het hele standaardprincipe in hihi.
Maar ik had nog een vraagje. Wanneer zou zij het beste kunnen testen ? Zou ze dat nu   al kunnen doen of moet ze echt wachten tot haar volgende NOD? Weet iemand dit?
groetjes

Hoi Cheetah,
heb op een site (volgens mij van predictor of een ander merk zwangerschapstest, weet het niet meer precies) gelezen dat ze pas op haar NOD kan testen of 19 dagen na het tijdstip waarop dat ze denkt zwanger te zijn geworden.
Ik liep namelijk ook met die vraag rond en heb dit antwoord gevonden.
Duurt lekker lang he, maar ja. Weinig aan te doen denk ik.
Ik ben benieuwd.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan