Niet normaal extreem veel honger

Heyy meiden
Ik ben 9 weken en 1 dag zwanger.
En de topic zegt het al.
Ik heb niet normaal extreem veel honger.
Bij alles wat ik eet het vult niet en als het vult hooguit een half uur. En soms weet ik geeneens waar ik zin in heb. Maar dan heb ik echt behoefte aan iets maar ik weet niet wat.
Word er echt verdrietig en chagerijnig van.
Het is zn irritant gevoel. En hopelijk gaat het snel weg.

Meer meiden die er last van hebben en wat doen jullie eraan ? Iemand tips ?

ik lees even mee, ik ben 5 weken zwanger en merk nu al dat ik meer honger krijg en dat dit ook sneller gebeurd en ik weet niet zo goed wat ik moet eten dan. ik wil niet gaan snoepen, want ik ben juist 20 kilo afgevallen en vanaf november ben ik van het dieet af en blijf ik mooi op gewicht. ik wil niet alles gaan eten wat los en vast zit en na de bevalling spijt hebben omdat ik zo erg ben aangekomen. Ook is dit natuurlijk niet gezond voor mijn kindje. Vind het moeilijk te weten hoeveel ik nu moet eten op een dag

Ik probeer  zoveel  mogelijk gezonde  tussendoortjes te nemen maar merk gewoon dat die dingen vaak niet vullen. Of maarvoor een half uurtje
Ook probeer ik elke keer als ik honger  heb veel te drinken maar ook dat helpt niet. 
Maar het is afentoe zo erg dat ik gewoon niet meer weet waar ik zin in heb .  Daarom als iemand tips heeft wat nog redelijk gezond  is en wat de honger stilt. Of andere tips heeft  graaaaaag

Van die mini wortels hielpen bij mij heel erg en als ik zin had in iets zoets een beschuitje of een cracker. Lukt het wel om maaltijden te spreiden of op te splitsen? Dat je 6 keer per dag eet ipv drie keer?

ik heb gisteren bijna een hele zak wortels leeg zitten eten en normaal vult het bij mij zeker wel maar nu bleef ik maar honger hebben. Op dit moment zit ik ook met een knorrende maag... Ik heb sowieso het idee dat ik de weinig naar binnen werk. Vanochtend 2 beschuitjes. Vanmiddag 2 broodjes. Daarna boerenkool als avond eten. en net een banaan...

Haha ik herken dit! Ben ook 9 weken zwanger en heb gewoon de hele dag honger als een paard . niet normaal, als mn maag knort dan knort ie ook alsof ik 3 dagen niet gegeten heb!

Ik probeer elke 2/3 uurtjes te eten, en dan vooral fruit ofzo, en verder probeer ik het een beetje te negeren... Niet makkelijk... Wat mij wel helpt is hrt drinken van iets van een sapje ofzo. 
Ik ben echt een theedrinker, maar sinds ik zwanger bent valt dat niet lekker meer.. Ik vervang dat nu wat meer door verse sap, rivella zonder toevoegingen, aanmaaklimonade enzo... Wat meer ongezond dan thee, maar het helpt mn maag wel wat gevulder te voelen..

Terug
Bovenaan