Niet normaal extreem veel honger

het enige wat ik drink sinds mijn afvalrace is thee of water. En wijn... Maar dat kan nu niet meer? en ik ben beetje bang om meer suikers tot me te nemen zoals sapjes enzo....

Het dames, 
allemaal heel normaal. Ik ben nu 34 weken en van de eetbuien een beetje af. 
Eet elk uur/ elke twee uur wat. Met een bescuitje maak je je lichaam echt niet blij. Eet gewoon een boterham. Dat vult beter. Eet dan later een appel of worteltjes idd (daar heb ik kilo's van gegeten) en daarna weer iets echt voedzaams als een bham. 
Je lijf werkt echt heel hard als je zwanger bent. Je hebt het ook echt nodig! 
Wat betreft ongezonde dingen.... Doe dat ook gewoon maar beperk dat tot een bepaalde hoogte. Maak er geen strijd van. 
Succes en bij meer vragen, lekker blijven vragen. Alleen maar goed. 
Groetjes Irene

Oja. En beperk juist de sapjes en het vele fruit. Daar zitten heel veel suikers in en dat geeft kans op suikerziekte. Wortels eten kan wel heel goed. Gewoon 2 keer per dag fruit is prima. Dat is de tip van mijngynaecoloog.
Groetjes Irene 

Ik ben nu 16 weken en heb echt alles gegeten wat los en vast zat. Ik kan veel eten ook niet meer ruiken dus ik heb gewoon gegeten wat ik lekker vond en helaas ook veel ongezond lees chips (dat was het enige wat ik binnenhield)

Je zou ook kunnen denken aan kwark, volle melk en yoghurt! Ja mager of halfvol is wel wat gezonder, maar volle vilt meer daardoor krijg je misschien een voller gevoel en minder trek in andere ‘ongezonde’ dingen. 
Ik ben nu 6+3 en heb last van extreme vermoeidheid, ik wordt heel erg misselijk als ik te weinig eet! Daarom eet ik ni elk uur iets, maar wel kleinere porties, normaal zou ik 200 gr kwark in 1x opeten nu doe ik 2 keer 100 gram! 
De bolletje goed bezig havermout reep en de nature valley reep high proteïne een breaker zijn bij mij dingen die goed vullen en ze zijn gezond.. opties ook nog zijn; 
- plakje ontbijt koek zero sugar goed voor de vezels 
- fruit 
- rauwkost in combinatie met veel water 
- eieren dan goed hard gekookt
- handje noten voor de vetten 
- kwark bron van eiwitten en vult 
- groente smoothies, ik maak elke dag een smoothie van yoghurt halve banaan en 2 handjes vol spinazie. vult ontzetten en je hebt gelijk weer wat extra groente. 
dit zijn dingen die ik eet, ook omdat ik sinds december een plan volg. Dit doe ik nog steeds maar niet meer om af te vallen maar om stabiel op gewicht te blijven en bewust te zijn ban een gezonde levensstijl voor mij en voor de kleine. 

Ik sport nog steeds 3x intensief, dan eet ik ervoor vaak wel een koolhydraatrijk avondmaal en na die tijd altijd 2 boterhammen zodat ik voldoende voeding weer binnenkrijg en aanvul.. 

meen heel verhaal maar ik hoop dat je er wat aan hebt. 

Ik denk dat het belangrijk is dat je goed naar je lichaam luistert. Ik had de eerste weken van mijn zwangerschap ook extreme honger en vreetbuien en daarna werd ik kots misselijk en kon ik weken lang bijna niets eten. Dus mijn lichaam heeft dat voorraadje nodig gehad denk ik.   

Thnx meiden
Ben niet de enige gelukkig
Ik eet ook ieder uur wat anders trek  ik het gewoon niet
Ik eet 5 boterhammen op een dag en heel veel fruit. 
Een keer een koekje tussendoor  kan wel proberen  yoghurt met fruit te eten smiddags   dat at ik eerst ochtends alleen  kan ik daar niet meer op teren

Terug
Bovenaan