niet om het een of ander hoor...

Ik werk KEIhard aan mijn scriptie, maar moet mijn inspiratie toch ergens vandaan halen? Haha, telkens als ik een berichtje overdag van jou zie, Jannetje, dan denk ik , goh, heeft die geen proefschrift om aan te werken? Maar ja, praat ik jou een schuldgevoel aan ?

@  Irene pfff, dus met 9   is doorslapen nog steeds niet verzekerd? Zielig voor je dochter dat ze zich zo n zorgen maakt, ik hoop dat het allemaal meevalt  met de gymles. Gym was voor mij vroeger ook altijd drama, dus ik kan me een beetje inleven in hoe zij zich voelt. voor je dochter

Volgens mij moet iedereen wel wat doen hihi Ik moet echt mijn ramen doen, ben al de hele week thuis . Had het mezelf beloofd te doen, het is nu al weer donderdag pfffff en nog niet gedaan.

groetjes

Ooh wat zijn we hier dan allemaal slecht bezig zeg.

Maar wel gezellie!

Haha, ja zeg dat wel. Maar echt stimulerend werkt het niet, om te weten dat ik niet de enige ben die zit te lanterfanteren...

Ik ben er ook  
Donderdag is mijn vrije dag. Niet dat ik op andere dagen niet op het forum zit

groetjes,
Karin

Ik ben bezig met de thuisadministratie bij te werken. Is voor het laatst gebeurd nog voor de zwangerschap  , dus eigenlijk heb ik hier nu ook niks te zoeken hihi.  

Heey Pauwtje

Dank je voor de knuffel voor mijn dochter, ik zal haar vanmiddag vertellen dat er een moeder op het forum met haar meevoelt, gedeelde smart is halve smart toch.

Rachel kan normaal gesproken heel goed slapen, maar als ze muizennesten (zo noemt mijn moeder altijd zorgen) dan gaat het even iets minder.
Rachel heeft vorig jaar even een dipje gehad op school, omdat de juf haar dwong van de kast af te springen met gym. Ze is toen helemaal in paniek geraakt, want dat durft ze gewoon echt niet.
Ik met de juf gepraat en bij de huisarts een verwijs gehaald voor de kinderfysio om haar eens te laten checken. Blijkt dat ze gewoon een grove motoriekstoornis heeft en dus dat gespring ook helemaal niet kan. Ze heeft wel een tijd bij die fysio gelopen en het is wel iets verbeterd   met name haar evenwicht en zelfvertrouwen.
Alleen nu heeft ze natuurlijk weer een nieuwe juf en ze maakt zich dus helemaal druk, omdat ze bang is dat ze dezelfde strijd weer krijgt.
Ik ga vanmiddag dus even met de juf praten en dan zijn alle muizen weer uit het nest.

groetjes irene

aaarrccchhh ik wordt altijd zo boos op zulke juffen!
Gym hoort leuk te zijn en kinderen mogen van mij altijd hun eigen grenzen aangeven! Alleen dan ontstaan er geen gevaarlijke situaties. Het doel van gym is dat kinderen plezier in bewegen krijgen en zo een gezonde levensstijl ontwikkelen. Die juf van vorig jaar is hard op weg om dit doel volledig teniet te doen bij kinderen . Maar goed, dat is mijn mening als juf en wat ik op de pabo geleerd heb. Sterkte ermee hoor!

Terug
Bovenaan