Niet ongesteld maar ook niet zwanger ??

Hey meiden,

ik zit met een vaag probleem,   namelijk het volgende:

Laatste cyclussen waren 28/ 28 / 25   dagen

Nu zit ik op 30 dagen, en ik ben nog steeds   niet ongesteld.
Ik heb afgelopen zondag getest (op 28 dagen dus), en was negatief.

Of mijn cyclus duurt gewoon heeeel erg lang, deze ronde, of ik ben zwanger.?? !!!

Want een test kan ook ooit per ongeluk niet juist aangeven, (doordat je bv teveel die dag, of van te voren hebt gedronken, en dan is het HCG te dun vermengd)
Of misschien te vroeg getest, en nog te weinig HCG hormoon.

Ik heb afgelopen week wel allerlei kwaaltjes gehad
(koud, buikpijn, net alsof je blaasontsteking hebt, heel erg moe) Deze (nieuwe) week gaat t wel weer.....

Ik weet het niet meer, wie heeft dit ook wel eens gehad????

Ik zou zo graag uit die onzekerheid willen zijn, als het dan zo moet zijn dan laat me maar nu metéén ongesteld worden!!! Ben ik tenminste van het onzekere af....

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen,
bedankt xxx r_m

het kan zijn dat je zwanger bent, bij de eerste testte ik ook pas positief toen ik al 5 dagen over tijd was, en ik had altijd een cyclus van 28 dagen. Soms duurt het gewoon even voor je lichaam genoeg hcg heeft aangemaakt.
Het kan ook zijn dat je er te veel mee bezig bent en dat daardoor je menstruatie op zich laat wachten.
Gewoon even geduld hebben vrees ik!

groetjes, Ellen

Hallo, ik ben nu een dag overtijd als ik mijn laatste cyclus aan hou en ik had daarvoor altijd 27 dagen, toen de vorige ronde in eens 28 dagen en nu zit ik op dag 29. Ik zit nu al in de 11e ronde en eigenlijk had ik altijd op tijd mijn ongi. Vanmorgen ook negatief getest, heb niet het gevoel dat mijn ongi eraan komt nu. Wel hele gevoelige darmen en borsten op dit moment. Ik wacht ook maar af net als jij, het zou kunnen dat je HCG waarde te laag is, maar hoeft niet. Je kunt er eigenlijk niks van zeggen en dat is zo naar he?

Liefs Yvonne

Ik was de laatste keer ook 3 dagen overtijd en had zo ongeveer alle zwangerschapskwaaltjes die je je maar kan voorstellen. Maar ik was niet zwanger, had zon 3 testen al gedaan.

Totdat mijn moeder zei dat je psychisch ook je ongesteldheid kan tegenhouden. Toen dacht ik laat maar komen dan. Later ging ik naar de wc en toen werd ik dus inderdaad ongesteld...

Zo zie je maar hoe je lichaam je voor de gek kan houden... Of niet, kan natuurlijk ook zijn dat je wel zwanger bent. Waarom doe je niet nog een test? (via internet zijn ze heel goedkoop)

Hey, daar ben ik weer...

Nog steeds niet ongesteld, echt heel erg shit het wachten.....
Ik zou willen dat het NU kwam, dan wist ik tenminste hoe of wat....
xx R_M

Heb je 's ochtends getest of gewoon een keer overdag? Als je 's ochtends test bij je eerste urine heb je  de meest geconcentreerde urine met zoveel mogelijk hCG. Je kunt dan iets eerder positief testen dan wanneer je gewoon een keer overdag test. Succes ermee.

Groeten, Linda

hoi hoi!

misschien niet echt iets wat je wilt horen, maar ik had in de rondes voor mijn miskraam ook een lange cyclus tussendoor...
28, 28, 36!, 30, de 5de ronde bleek ik zwanger.
een uitschieter naar boven kan makkelijk.

ik hoop natuurlijk voor je dat het niet zo is, maar het is dus wel mogelijk.
ik zit nu te wachten op mijn eerste ongi na de miskraam. mijn lichaam moet weer op gang komen. ik zit nu op dag 30 nadat  ons gupje  is afgekomen.

groetjes Carina

Hey,

ja ik had dus inderdaad s 'avonds getest, rond 2100 uur, en had best veel gedronken van te voren (denk dus dat dit misschien ook de uitslag beinvloed kan hebben)

Ik denk dat ik nog maar niet het goede ervan mag hopen, en gewoon moet afwachten.

Maar het duurt zo lang, en jezelf erbij neerleggen, en niet aan denken
Dat is makkelijk praten, maar gaat ECHT NIET !!!!

Ik hoor van jullie, xxx R_M  
wel heel erg fijn dat jullie met me mee denken !!!!

Terug
Bovenaan