Niet ongesteld maar ook niet zwanger ??

heel veel succes hoop voor je dat het positief is

veel succes met wachten en ga anders binnenkort even bij je huisarts langs die weet al snel meer grt en succes
bb

Ik heb  begin JUNI mijn laatste pil geslikt, en weet dus zelf ook wel dat ik niet aan het ontpillen ben.... Ik denk dat ik deze keer gewoon een lange cyclus heb.

Als het echt te lang aan blijft duren, ga ik inderdaad even langs de huisarts....
Kunnen ze een keer bloed afnemen.

Ik heb de sensitest dipstick gekocht, via internet, was heel goedkoop. Maar deed het wel gewoon, want de test strip werd wel rosé......

Vreemd hé.....

Ik weet het ook niet meer...... ontpillen is het niet, zwanger zijn misschien, maar meer kans op een lange cyclus denk ik.....????

Gr R_M

he R-M,

Kl*te is dat he, zo lang wachtten. eigenlijk hoop je zwanger te zijn, maar als dat niet zo mag zijn, ben je liever ongi, kun je op naar de volgende ronde.
wil je niet ontmoediggen maar dit heb ik ook gehad..helaas op dag 36 werd ik wel ongi..
succes en ik hoop voor jou dat t raak is. duim voor je!
liefs

hoi
hier hetzelfde hoor ik ben al een jaar aan het ontpillen en nu sinds vier maanden zijn we bezig en ik hou het wel bij de eerste was 26 de tweede 30 de derde 28 en nu 33  toevallig  valt het altijd op een vrijdag of zaterdag  maar ik heb vier dagen een zeurderig gevoel gehad in me onderbuik net of ik een trap op me muts had gehad en nu is het al weer weg en ik heb steeds aan de rechterkant van me buik dan trekt het helemaal en wordt het helemaal hard echt raar ik zit ook te wachten ik had zaterdag getest toen ik het moest worden negatief en dinsdag ook negatief dus wachten maar
groetjes daphne

Hey meiden,

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden, BALEN !!!
Had het zooo gehoopt, dat ik zwanger zou zijn..... op naar de volgende ronde,
had dus gewoon een lange cyclus deze maand.

GR R_M

Ik baal ik baal ik baal ik baal ik baal ik baal ik baal ik baal ik baal ik baal

Hoi R_M
Wat jammer dat je toch nog ongi geworden bent. Die lange cyclussen lijken een beetje te heersen deze maand. Veel succes in de volgende ronde!!!

Groetjes,
Sara

Terug
Bovenaan