Niet ongesteld, maar ook niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Moet even stoom afblazen, haha.... Zou nu ongesteld moeten zijn, maar niet dus.... dacht doe ik een sensitest, negatief.... heel irritant gewoon! Hoop dat ik het snel wel wordt....
Zo, dat is er uit :)

vervelend die onduidelijkheid, weet er alles van helaas. Ook in ben nog steeds niet ongesteld, nu dag 38 en woensdag een negatieve test. Dacht dat de ongesteldheid eraan kwam maar alleen maar een beetje donkere slijmerige afscheiding (fijn detail om te vertellen) dus geen bloed. Dus ook hier...niet ongesteld maar ook niet zwanger. Al moet ik wel erbij zeggen dat ik nog maar net met de pil ben gstopt dus ws is mijn lijf nog in de war waardoor ik nog geen normle cyclus heb maar het blijft vervelend. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt......

Ben zelf ook nog niet zo lang gestopt met de pil, maar ben een beetje ongeduldig... haha...

Vervelend he, hier hetzelfde verhaal.... Ben nog steeds niet ongesteld en al 2x een negatieve test, zit nu op dag 46...Normaal altijd rond dag 33. & maanden geleden gestopt met de pil. Ik dacht vanochtend ook ongesteld te worden maar had alleen een heel klein beetje donkere afscheiding.

Succes!

Het kan best lang duren voordat je cyclus weer op gang is. Ik ben gestopt met de pil in mei 09 en in september in de eerste ronde zwanger geraakt.

Ja en ik ben gestopt in augustus en ben nu nog niet zwanger (helaas)...

Hoi Rian,

Vervelend zeg. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan