Niet ongesteld, maar ook niet zwanger

heb hetzelfde, teste vorige week een heel licht illig streepje, nu ineens weer negatief vorige week wordt er helemaal zat van! ik bedoel ik zit in onzekerheid en dat vind ik echt irri...
Ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt,is echt vervelend als je dan niet ongesteld wordt maar ook (niet) zwanger bent

liefs mij

Ken het gevoel ik zit op dag 42 nu.. pfffff de eerste 3 weken flink missleijk geweest en nu alleen nog rommelende buik. Dacht dat ik mij beter zou voelen na het stoppen van de pil (al die hormonen) nou heb me aardig naar gevoeld hoor erdoor, hebben jullie dat ook ervaren? Heb 2 weken geleden wel voor de zekerheid 2 x een test gedaan met 4 dagen ertussen en nu niet meer, denk dat ik nu wel deze week er weer 1 ga doen voor de zekerheid. weet natuurlijk niet wanneer mijn eisprong was of nog moet komen. We zien wel. geen haast! ;) succes allemaal

ik moest nadat ik gestopt was net de nuvaring 2 maanden wachten op mijn ongi. dat was 16 januari, dus we zitten nu in de eerste ronde! er gebeurt zoveel met je lichaam, elke keer denk je, komt die ongi nu? haha succes allemaal!

Terug
Bovenaan