Niet ongesteld - niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Ik word gek van het wachten.... (moet het even kwijt)

Ben in dec. 2009 gestopt met de pil en voordat ik hiermee begon had ik altijd een normale cycles van 28 dgn. Was van mijn NOD op 5 januari uitgegaan. Gister kon mijn vriend de spanning niet meer aan en hebben wij een test gedaan ('s avonds) tot op heden nog niet ongesteld....dus ben nog steeds in afwachting!!!!

Hoi 01Monique,

spannend hoor! Hoop voor je dat je een positieve uitslag heb :)

hoi monique

ik wil je geen valse hoop geven maar meestal moet je lichaam weer even in een ritme komen maar het kan ook zijn dat je tevroeg een test gedaan,

succes

greotjes lydia25

Hoi Lydia,

Je geeft mij geen valse hoop hoor, ik verwacht eigenlijk nog niks deze periode. Maar wordt wel gek van het wachten ;)

Monique

he monique, lydia heeft gelijk het kan heel erg lang duren voordat je een normale cyclus krijgt. Ik was na het stoppen direct zwanger en had na 8 weken een miskraam. Nu ik 5 maanden verder ben ben ik van mening dat mijn lichaam er nog niet klaar voor was en aan het ontpillen was, en dat het een foutje was dat ik zwanger werd. De meeste vrouwen worden tussen een half jaar en een jaar na het stoppen van de pil zwanger.
Ik hoop dat het voor jou anders is, en dat je inderdaad te vroeg getest hebt. Nou meid hou ons op de hoogte.

gr. nath

Hai,
Ik open net het forum om mijn probleem voor te leggen, staat het er al. Ik heb precies hetzelfde December gestopt en zou nu ongesteld moeten worden, ook getest maar negatief. Heb wel alle kwaaltjes alsof ik ongesteld moet worden. Buikpijn, gevoelige borsten, zeer chagrijnig (aldus mijn man, haha). Maar ben 's ochtends ook misselijk....
Ik weet ook wel dat de kans zeer klein is, maar heb zoiets van als ik dan toch niet zwanger ben, laat me dan gewoon ongesteld worden.
Nou, jah... afwachten dus.... :)
Groetjes Rianne

Bij mij heeft het bijna een half jaar geduurd voordat mijn lijf de eigen cyclus weer op orde had en er weer een echte eisprong plaatsvond. Het kan dus best even duren voordat je cyclus op orde is ne je darna een positieve test in handen kunt hebben.

Je kunt je eisprong herkennen aan je slijm gedurende de cyclus. Dan weet je ook precies wanneer je nod is.

Sterkte

Hoi Monique & Rianne,

Ik ben ook begin december 09 met de pil gestopt en bij is het meteen raak. Het kan dus wel!!
Raad sowieso aan om de test in de ochtend te doen en niet s'avonds. Eerste NOD kan wel lang wegblijven als je net gestopt ben met de pil.

Heel veel su6!!!!

Terug
Bovenaan