Niet ongesteld - niet zwanger

Liselotte gefeliciteerd! Wat leuk!
Hoeveel dagen naar je NOD heb je getest dan?

Dank je! Ik heb gisteren de test gedaan. Had daarvoor zaterdag en maandag al twee keer een Kruidvat test gedaan, maar kreeg telkens een licht rose streepje. Vertrouwde het niet helemaal dus gisteren een clear blue test en de uitslag was duidelijk :) Ik heb het ongeveer de 4 weken na de eerste dag van mijn vorige NOD getest.

Heb ik ook gedaan, maar niks te zien. Dan denk ik dat het bij mij gewoon een late ongesteldheid is.... nou, jah... het is eigenlijk de onderzekerheid wat ik irritant vind..... wordt vervolgd, haha

hallo dames hebben jullie ook ervaring hoe dit gaat met een spiraaltje??
hij gaat er namelijk maandag uit en dan gaan we eerst w8ten tot ik ongesteld ben geowrden en dan gaan we ervoor.

groetjes n

Hoi dames,

Liselotte GEFELICITEERD!

Ik ben nog steeds niet zwanger/ ongesteld. Heb besloten morgen ochtend weer te testen, als ik dan nog niet ongesteld ben. En dan zien wij wel weer verder.

Rian succes met afwachten!

Monique

Hoi Monique,

Ik ben ook nog niet zo lang gestopt, maar 2 keer ongi geworden en dan maar 2 dagen en nu pas weer ruim een week later. Hou er rekening mee dat je gewoon ongesteld wordt. Als je overtijd bent (na de 28 dagen) dan moet met een paar dagen overtijd de test gelijk al positief geven.

Ik hoop voor je dat het raak is, maar reken nergens op anders is de teleurstelling zo groot. Dit had ik ook in het begin en nu denk ik gewoon dat ik ongi wordt en als het niet zo is dan is het een verassing!

Succes!

Hoi,
Ik ben halverwege november gestopt met de pil om voor een tweede kindje te gaan, en werd ook maar niet ongesteld en was ook niet zwanger. Inmiddels na precies 7 weken vanaf eerste dag ongesteldheid ben ik weer ongesteld geworden gelukkig. Ik zat echt in tweestrijd ga ik naar de dokter of niet maar dat hoeft nu niet. Ik ken dit namelijk niet van de eerst want toen kwam mijn cyclus wel normaal op gang.

Terug
Bovenaan