niet reageren op 'nee'

hahaha wat een bijdehandje! Nu al wat woordjes zeggen dus? Wel snel he toch?
Sam zegt alleen maar mama en bah tot nu toe. Tot vervelends aan toe is het de hele dag mama mama mama mama en met uitgestrekte handjes dan zo van: til me ff op haha..

Maar die afstandsbedieningen zijn wel in trek he? Mobieltjes ook dus ik heb Sam een oud mobieltje gegeven maar alsof ie t weet.....hij moet die niet
Wou dat hij ze netjes op de bank op een tijtje legde..hij smijt ze (het liefst zo hard mogelijk) op de grond

Ach..zijn weer allemaal fases(hopen we)  

Hey Angela,

vroeger hadden ze van die rubberen beschermers voor om de afstandbediening. Misschien wat voor jullie? Kan je zoon die mooi als stuiterbal gebruiken
Lars (nu 15 mnd.) is inderdaad erg snel met praten. Hij kan al meer dan 30 woordjes zeggen en begint nu aan de twee woordzinnen (tja, wat wil je met een kletsjuf als mama....). Wat mij betreft mag het allemaal wat langzamer gaan. Waar is dat kleine babietje gebleven, dat zo lekker lag te pruttelen in de box???
Dit mannetje kan bij ons de deuren al open maken

Groetjes, Marijon

30 woorden!! zo dat is echt heel snel ja...wel leuk zeg! Het zijn nu idd geen babietjes meer he? Worden nu echte persoontjes met eigen willetjes. Ach, bij de volgende extra genieten van het kleine hummeltje want nu weet ik dat het verdomd snel gaat een jaar.

Die rubberen hoesjes die ken ik wel ja,..ik kan me herinneren dat mijn opa en oma dat hadden (heel lang terug dus hihi) maar we hebben hem nu een eigen afstandsbediening gegeven van een kapotte dvd speler..die "echte" hebben we hoog gelegd dus hij heeft ze niet zo erg snel te pakken. (we hebben al een nieuwe van kpn gekregen omdat die andere kapot was dus ik ga nu voorkomen dat ik er nog een moet aanvragen)

Grappig trouwens wat je zei in die andere topic dat ie al zelf mag eten met een vorkje haha...lijkt me heel leuk als Sam dat gaat doen. Hij zit nu een beetje in de fase van alles op de grond smijten dus ook zijn eten dus ik wacht nog even tot die fase over is haha.

Groetjes An

Er belandt ook veel náást z'n mond, hoor  Na iedere maaltijd wordt de stofzuiger tevoorschijn gehaald...

Terug
Bovenaan